149
Проведення Євро-2012 підвищило відвідуваність торгових центрів Києва на 6%
Активізація споживчої активності в період проведення в Україні фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу 2012 року, який стартував 8 червня, призвела до зростання відвідуваності торгових центрів (ТЦ) Києва на початку червня на 6%, в порівнянні з травнем, зазначають фахівці консалтингової компанії "Українська торговельна гільдія"("УТГ", Київ).
За даними "УТГ", показник відвідуваності ТЦ становив у середньому 1,048 тис. осіб на 1 тис. кв. м торгової площі.
Як відзначають експерти, на ринку ТЦ зберігається мінімальний рівень вакантності, який у першій половині червня становив 1,4%.
Скорочення показника вакантності призвело до зростання середньої орендної ставки на торговельну галерею в ТЦ в першій половині червня на 3% - до $80 за 1 кв. м на місяць з ПДВ і без експлуатаційних витрат.
Нагадаємо, "Українська торговельна гільдія" створена в 2001 році, спеціалізується на комплексному супроводі девелоперських проектів. В управлінні компанії - великий пакет торговельної, офісної, виробничої, складської, житлової і заміської нерухомості.
"Українська торговельна гільдія" є членом Асоціації торгових центрів України і Міжнародної ради торгових центрів (ICSC), а також членом асоціації The Urban Land Institute (ULI).
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Умови вступу України в Єдину зону платежів у євро SEP: що озвучили у ВР
Коли СЗЧ військовослужбовця може вважатися припиненим — пояснення
Як правильно закрити валютний рахунок
Міноборони пропонує запустити Defence City з 5 січня 2026 року
У листопаді НАЗК перевірило 78 декларацій, усі з порушеннями
ТОП-5 популярних авто, які розчарували власників через технічні проблеми
