1989
Сувеніри Євро-2012 стали вдвічі дешевшими
Компанії, які торгують сувенірною продукцією Євро-2012, стали масово знижувати ціни на товар шляхом введення різних акцій і знижок. Часто знижки досягають 40-50% від номінальної вартості, пишуть "Комментарии".
Частина фірм стала пропонувати клієнтам акції, коли до їхньої продукції "безкоштовним додатком" прикріплюється сувенірна продукція Євро-2012.
Таку "знижку" пропонують, зокрема, багато інтернет-магазинів, що торгують побутовою електронікою.
У той же час в останні дні активізувалася торгівля контрафактною атрибутикою Євро-2012. В основному - це спортивний одяг з символікою Євро-2012.
За матеріалами: Коментарі
Поділитися новиною
Також за темою
ШІ стане ключовим критерієм для співробітників Meta з 2026 року
Китай провів перше у світі масове постачання роботів на заводи
Samsung підвищує ціни на чипи пам’яті до 60% на тлі дефіциту
АРМА вперше за 10 років розпочали повну ідентифікацію арештованих активів
В Україні формується новий клас високооплачуваних сантехніків і плиточників (думка експертів)
У росії вже п’ять місяців Центробанк фіксує відтік коштів з банків
