1986
Сувеніри Євро-2012 стали вдвічі дешевшими
Компанії, які торгують сувенірною продукцією Євро-2012, стали масово знижувати ціни на товар шляхом введення різних акцій і знижок. Часто знижки досягають 40-50% від номінальної вартості, пишуть "Комментарии".
Частина фірм стала пропонувати клієнтам акції, коли до їхньої продукції "безкоштовним додатком" прикріплюється сувенірна продукція Євро-2012.
Таку "знижку" пропонують, зокрема, багато інтернет-магазинів, що торгують побутовою електронікою.
У той же час в останні дні активізувалася торгівля контрафактною атрибутикою Євро-2012. В основному - це спортивний одяг з символікою Євро-2012.
За матеріалами: Коментарі
Поділитися новиною
Також за темою
Boeing і Palantir об’єдналися для впровадження ШІ в оборонні програми
Google Фото дозволяє редагувати фотографії голосовими командами
Штучний інтелект у «Дії» вже консультує з понад 150 державних послуг
Samsung Galaxy S26 отримає професійну камеру для конкуренції з iPhone
Обсяги агровиробництва у більшості областей продовжують скорочуватися
Що відбувається зі ставками за кредитами та депозитами для бізнесу і населення