Російські вагонзаводи об'єднались проти українських виробників — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Російські вагонзаводи об'єднались проти українських виробників

3304
Російські вагонобудівники створюють саморегульовану організацію (СРО). Таке рішення було ухвалено на засіданні НП "Об'єднання вагонобудівників" в рамках залізничного форуму "1520", який проходить в Сочі. Таким чином, лобістські зусилля російських заводів будуть представлені на новому рівні. За бортом об'єднання залишилися українські заводи, на частку яких припадає близько 40% нових вагонів в СНД, пише Коммерсантъ-Украина.
Ініціатором створення СРО стала НПК "Уралвагонзавод". До неї увійдуть 25 російських заводів, як повноправні учасники також будуть запрошені компанії з Казахстану і Білорусі. СРО збирається домагатися від держави передачі повноважень із сертифікації та допуску продукції на ринок, а також займатися розслідуваннями пригод з вагонами.
Збільшення кількості аварій, які відбуваються з другої половини минулого року, і стало однією з причин консолідації ресурсів вагонобудівників. Останні сходження вагонів відбувалися з відносно новим рухомим складом (виробництва 2010-2011 років). Причиною сходження найчастіше називалася погана якість литих деталей нових вагонів. Аварії відбувалися і з російськими, і з українськими вагонами. Звучали також версії, що аварії відбуваються через неправильну експлуатацію вагонів.
Днями радник президента Росії Ельвіра Набіулліна провела чергову нараду на тему залізничних катастроф. За даними джерела, обговорювалася пропозиція голови "Роснефти" Ігоря Сечина, який нібито просив внести зміни, які б дозволяли возити весь спектр традиційних вантажів у цистернах, а також відмовитися від українських вагонів, якщо підприємства не приймуть російські стандарти (проти останнього, за словами співрозмовника газети, висловився Мінпромторг Росії). Конкретних рішень на нараді схвалено не було.
Російські вагонобудівники тим часом вже розвернули проблему в свій бік. "Кожен російський вагон проходить процедуру жорсткого приймання співробітниками РЗ і контролюючими органами, щодо українських вагонів таких процедур фактично немає", - розповіло джерело на "Уралвагонзаводі". СРО готова повністю взяти на себе контроль за якістю вітчизняної техніки, продовжує він, не приховуючи, що це створить серйозні перешкоди для імпорту українських вагонів.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що розслідуванням зламів бічних рам буде займатися неафілійована з РЗ комісія, яка працюватиме на базі НП "Об'єднання вагонобудівників".
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас