11034
Чи потрібні українцям поїзди Hyundai?
Всі, хто в силу робочих чи сімейних обставин змушений курсувати між населеними пунктами України, чекали виведення на маршрути Укрзалізниці нових поїздів Hyundai. Влада обіцяла прискорення руху, невелике підвищення цін, всілякі зручності...
На ділі ж виявилося, що ціни значно відрізняються від заявлених: від 275,66 у другому класі за маршрутом Київ-Харків і до 564,25 у першому класі за маршрутом Київ-Донецьк. Крім цін стало зрозуміло, що істотною незручністю стане графік поїздів.
Тема виявилася животрепетною і викликала активне обговорення на порталі finance.ua. За традицією, пропонуємо вам ознайомитися з деякими коментарями читачів.
AG_S - Вартість квитків сильно засмутила (тепер не потягну, перейду на автобуси і маршрутки), та й розклад на мій погляд став гіршим. Обіцяли одне, спочатку не дорожче 200, потім в два рази дорожче плацкарти для 2 класу і в два рази дорожче від купе для 1 класу, а вийшло ХЗЧ. "Обіцянка - цяцянка, а дурню радість". У черговий раз нас розвели. Краще б залишили українські експреси з їх ціною та швидкістю.
Steward - Ем... люблю я, так сказати, статті з цифрами. Вартість 10-ти поїздів з додатковими запчастинами і навчанням персоналу $300млн. Значить, грубо один поїзд $30 млн (реально менше, але візьмемо 30 для краси).
За одну поїздку Київ - Харків на квитках можна буде заробити:
1 клас - 168 місць по 422,91 грн - разом 71048,88 грн
2 клас - 411 місць по 275,66 грн - разом 113296,26 грн
Усього за поїздку при повному завантаженні похзда - 184345,14 грн або $23 тис.
30 млн/23 тис. = 1304 поїздки.
При 2-х поїздках в день - ВАРТІСТЬ САМОГО ПОЇЗДА (без обслуговування, електрики і зарплат) окупиться за 652 дні, тобто менше двох років.
Думаю, що включаючи всі-всі-всі-всі витрати (без хабарів і відкатів) поїзди окупляться за П'ЯТЬ РОКІВ.
Нікому не здається це занадто маленьким терміном окупності, для поїздів, термін експлуатації яких 40 років (у всякому разі для поїздів Шкода він такий - не думаю, що у конкурентів Hyundai він інший)?!
І ще кажуть, що у нас пасажирські перевезення збиткові!?!?!?!?
Поправте мене, якщо я помиляюсь.
P.S. Та ті, хто думають, що завантаження поїздів буде не повним - коли скасують всі інші поїзди і заборонять маршрутки - це буде єдина можливість добратися.
Оператор БД - На старих поїздах могли! часто! їздити всі верстви населення: від студентів до пенсіонерів. Тепер багатьом це буде просто не по кишені. Будуть або шукати альтернативу, або відмовлятися від поїздок. У скасуванні "маршруток" я сумніваюся - "святе місце порожнім не буває" (с). Колись свого часу РЖД вже йшла по такому шляху, де була точка неповернення і люди банально пересіли на інші види транспорту, причому були абсолютно раді. З Москви до Сибіру або на Далекий Схід стали літати літаками, а в Білгород або РнД - їздити на авто...
Особисто мені Хюндаї просто незручні по часу, і таких, як я думаю, немало. При цьому я вже планую "пересадку" на маршрутки, які їдуть практично стільки ж за часом, коштують дешевше і курсують по більш зручному графіку.
ALexxxS - Мені ось що незрозуміло. Що я виграю від їзди на поїзді за 310 грн.??? Раніше харківський експрес коштував трохи більше 100 грн. і їхав 5 годин 50 хвилин, а тепер став дорожчим в 3 рази, а їде всього на годину швидше. за що триразове збільшення??? Нам що розповідали??? - коштуватиме 220 грн і до Харкова можна буде доїхати за 2-3 години. А що це за швидкісний потяг, який їде майже 5 годин не особливо велику відстань??? Я розумію поїзди у Франції, Японії або Китаї. Там 500 км за 2 години.
Cherya - Головне - підлий час прибуття поїздів - раніше якщо потрібно на 9 на роботу або у відрядження, було дуже зручно, тепер ближче до обіду прибувають. День доводиться зайвий витрачати. Здається, спеціально це зробили.
вадик - Я сильно сумніваюся, що ці поїзди навіть під час Євро будуть дуже завантажені і затребувані. Іноземним уболівальникам вони майже не потрібні, як і наші готелі, а наші вболівальники в переважній більшості або пацани безгрошові, або зайняті люди, зайнятим не до катання слідом за матчами. Тож при цій ціні і розкладі майбутнє туманне.
Жорик - Виходить так, що 20 років залізниця розкрадалася. Вкрали десятки, а може і сотні мільярдів доларів, а тепер народ повинен оплачувати поїзди Хюндай та ще й з божевільною рентабельністю. Не може країна мати мінімальну зарплату 1075 гривень, а проїзд 345, тобто рівно на 3 рази проїхати на місяць. Головне панове ви повинні розуміти, що народ не такий дурний, як вам здається. Такі ціни на проїзд це державний грабіж свого народу...
Bio - Щиро співчуваю тим, хто буде змушений пересісти з поїздів на маршрутки.
Щиро співчуваю тим, хто все ще їздить на потягах за даними напрямками. З усього перерахованого поїздом їхав би хіба що тільки на Донецьк (далеко). Тепер однозначно літак (гіпотеза: нові швидкісні потяги як лобіювання інтересів авіакомпаній, що займаються внутрішніми рейсами. Чиї вони - думаю ми всі знаємо.).
milka - У Чехії і в Польщі, наприклад, їздити першим класом таких комфортних поїздів теж дорого. Більше того, далеке сполучення, як наприклад Краків-Київ користується попитом у туристів, а не корінних жителів. Коли в Польщі з нашої групи дівчина зламала ногу, страхова у Польщі відмовилася оплачувати їй прямий переїзд на такому поїзді, мовляв дорого, повертайтеся як приїхали - на автобусі з групою. І тільки наша сторона пообіцяла оплатити квитки, після того, як хлопці приїдуть до Києва і пред'являть їх до оплати.
ne_egoist - А я от думаю, це ж який потужний у них там вай-фай роутер коштує, що зможе підтримувати велику кількість пристроїв. Молодці Хюндай! Браво! Нарешті і у нас в країні хороші поїзди з'явилися, це не може не радувати!
P.S. Внесемо трохи інформації з цього питання: як повідомив начальник головного пасажирського управління "Укрзалізниці" Олександр Іванько, безкоштовний інтернет у поїздах "Український експрес" буде надаватися пасажирам першого класу ближче до кінця червня. При цьому раніше "Укрзалізниця" повідомляла про намір забезпечити доступ до інтернету у пасажирів "Українського експреса" з 28 травня. Чи будуть платити за доступ в інтернет пасажири другого класу і скільки - поки невідомо.
Ще радимо не забувати, що поки, на щастя, по Україні курсують звичайні поїзди, і нічні в тому числі. Головне, щоб "Хюндаї" не стали тенденцією зі знаком "мінус".
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
За 10 місяців 2025 року товарообіг України склав $101 млрд
Україна накопичила газу на зиму, але планує додаткові закупівлі — Міненерго
Україна домовилася про збільшення імпорту електроенергії з Європи до 2300 МВт
Volkswagen показала електрокросовер ID. UNYX 08 із запасом ходу 700 км (фото)
Творець інтернету вважає, що ШІ повністю захопить мережу вже за кілька років
Експерти назвали нові автомобілі, які власники продають вже через рік
