Чи потрібні українцям поїзди Hyundai? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чи потрібні українцям поїзди Hyundai?

11033
Всі, хто в силу робочих чи сімейних обставин змушений курсувати між населеними пунктами України, чекали виведення на маршрути Укрзалізниці нових поїздів Hyundai. Влада обіцяла прискорення руху, невелике підвищення цін, всілякі зручності...
На ділі ж виявилося, що ціни значно відрізняються від заявлених: від 275,66 у другому класі за маршрутом Київ-Харків і до 564,25 у першому класі за маршрутом Київ-Донецьк. Крім цін стало зрозуміло, що істотною незручністю стане графік поїздів.
Тема виявилася животрепетною і викликала активне обговорення на порталі finance.ua. За традицією, пропонуємо вам ознайомитися з деякими коментарями читачів.
AG_S - Вартість квитків сильно засмутила (тепер не потягну, перейду на автобуси і маршрутки), та й розклад на мій погляд став гіршим. Обіцяли одне, спочатку не дорожче 200, потім в два рази дорожче плацкарти для 2 класу і в два рази дорожче від купе для 1 класу, а вийшло ХЗЧ. "Обіцянка - цяцянка, а дурню радість". У черговий раз нас розвели. Краще б залишили українські експреси з їх ціною та швидкістю.
Steward - Ем... люблю я, так сказати, статті з цифрами. Вартість 10-ти поїздів з додатковими запчастинами і навчанням персоналу $300млн. Значить, грубо один поїзд $30 млн (реально менше, але візьмемо 30 для краси).
За одну поїздку Київ - Харків на квитках можна буде заробити: 1 клас - 168 місць по 422,91 грн - разом 71048,88 грн 2 клас - 411 місць по 275,66 грн - разом 113296,26 грн Усього за поїздку при повному завантаженні похзда - 184345,14 грн або $23 тис.
30 млн/23 тис. = 1304 поїздки. При 2-х поїздках в день - ВАРТІСТЬ САМОГО ПОЇЗДА (без обслуговування, електрики і зарплат) окупиться за 652 дні, тобто менше двох років. Думаю, що включаючи всі-всі-всі-всі витрати (без хабарів і відкатів) поїзди окупляться за П'ЯТЬ РОКІВ.
Нікому не здається це занадто маленьким терміном окупності, для поїздів, термін експлуатації яких 40 років (у всякому разі для поїздів Шкода він такий - не думаю, що у конкурентів Hyundai він інший)?! І ще кажуть, що у нас пасажирські перевезення збиткові!?!?!?!?
Поправте мене, якщо я помиляюсь.
P.S. Та ті, хто думають, що завантаження поїздів буде не повним - коли скасують всі інші поїзди і заборонять маршрутки - це буде єдина можливість добратися.
Оператор БД - На старих поїздах могли! часто! їздити всі верстви населення: від студентів до пенсіонерів. Тепер багатьом це буде просто не по кишені. Будуть або шукати альтернативу, або відмовлятися від поїздок. У скасуванні "маршруток" я сумніваюся - "святе місце порожнім не буває" (с). Колись свого часу РЖД вже йшла по такому шляху, де була точка неповернення і люди банально пересіли на інші види транспорту, причому були абсолютно раді. З Москви до Сибіру або на Далекий Схід стали літати літаками, а в Білгород або РнД - їздити на авто...
Особисто мені Хюндаї просто незручні по часу, і таких, як я думаю, немало. При цьому я вже планую "пересадку" на маршрутки, які їдуть практично стільки ж за часом, коштують дешевше і курсують по більш зручному графіку.
ALexxxS - Мені ось що незрозуміло. Що я виграю від їзди на поїзді за 310 грн.??? Раніше харківський експрес коштував трохи більше 100 грн. і їхав 5 годин 50 хвилин, а тепер став дорожчим в 3 рази, а їде всього на годину швидше. за що триразове збільшення??? Нам що розповідали??? - коштуватиме 220 грн і до Харкова можна буде доїхати за 2-3 години. А що це за швидкісний потяг, який їде майже 5 годин не особливо велику відстань??? Я розумію поїзди у Франції, Японії або Китаї. Там 500 км за 2 години.
Cherya - Головне - підлий час прибуття поїздів - раніше якщо потрібно на 9 на роботу або у відрядження, було дуже зручно, тепер ближче до обіду прибувають. День доводиться зайвий витрачати. Здається, спеціально це зробили.
вадик - Я сильно сумніваюся, що ці поїзди навіть під час Євро будуть дуже завантажені і затребувані. Іноземним уболівальникам вони майже не потрібні, як і наші готелі, а наші вболівальники в переважній більшості або пацани безгрошові, або зайняті люди, зайнятим не до катання слідом за матчами. Тож при цій ціні і розкладі майбутнє туманне.
Жорик - Виходить так, що 20 років залізниця розкрадалася. Вкрали десятки, а може і сотні мільярдів доларів, а тепер народ повинен оплачувати поїзди Хюндай та ще й з божевільною рентабельністю. Не може країна мати мінімальну зарплату 1075 гривень, а проїзд 345, тобто рівно на 3 рази проїхати на місяць. Головне панове ви повинні розуміти, що народ не такий дурний, як вам здається. Такі ціни на проїзд це державний грабіж свого народу...
Bio - Щиро співчуваю тим, хто буде змушений пересісти з поїздів на маршрутки. Щиро співчуваю тим, хто все ще їздить на потягах за даними напрямками. З усього перерахованого поїздом їхав би хіба що тільки на Донецьк (далеко). Тепер однозначно літак (гіпотеза: нові швидкісні потяги як лобіювання інтересів авіакомпаній, що займаються внутрішніми рейсами. Чиї вони - думаю ми всі знаємо.).
milka - У Чехії і в Польщі, наприклад, їздити першим класом таких комфортних поїздів теж дорого. Більше того, далеке сполучення, як наприклад Краків-Київ користується попитом у туристів, а не корінних жителів. Коли в Польщі з нашої групи дівчина зламала ногу, страхова у Польщі відмовилася оплачувати їй прямий переїзд на такому поїзді, мовляв дорого, повертайтеся як приїхали - на автобусі з групою. І тільки наша сторона пообіцяла оплатити квитки, після того, як хлопці приїдуть до Києва і пред'являть їх до оплати.
ne_egoist - А я от думаю, це ж який потужний у них там вай-фай роутер коштує, що зможе підтримувати велику кількість пристроїв. Молодці Хюндай! Браво! Нарешті і у нас в країні хороші поїзди з'явилися, це не може не радувати!
P.S. Внесемо трохи інформації з цього питання: як повідомив начальник головного пасажирського управління "Укрзалізниці" Олександр Іванько, безкоштовний інтернет у поїздах "Український експрес" буде надаватися пасажирам першого класу ближче до кінця червня. При цьому раніше "Укрзалізниця" повідомляла про намір забезпечити доступ до інтернету у пасажирів "Українського експреса" з 28 травня. Чи будуть платити за доступ в інтернет пасажири другого класу і скільки - поки невідомо.
Ще радимо не забувати, що поки, на щастя, по Україні курсують звичайні поїзди, і нічні в тому числі. Головне, щоб "Хюндаї" не стали тенденцією зі знаком "мінус".
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас