Облава на нелегальних таксистів у Києві — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Облава на нелегальних таксистів у Києві

3742
Уже кілька днів кияни насилу можуть викликати таксі - більшість операторів запевняють, що у них немає машин. Як з'ясувалося, влада почала боротися з нелегальними таксистами. Минулого тижня їм відрубали найпотужніший сервер обміну, куди приходило 90% замовлень з усього міста. Нелегали перейшли на резервний сервер, але працює він погано.
Схема "Я в вихідні ледве викликав таксі - нема машин! А водій, який все-таки приїхав, пояснив це тимчасовими труднощами - міліція відключила сервер замовлень", - розповів киянин Станіслав Стеценко.
У міліції кажуть, що проводять розслідування кримінальної справи, подробиці якої тримають в таємниці, тому УБЕЗ відімкнуло сервер і вилучило 25 комп'ютерів. І це, мовляв, тільки початок.
Сервер працює в столиці вже три роки. Сюди скидають замовлення всі нелегальні і дрібні таксофірмочки, які самі не в змозі впоратися із замовленнями. Взяти клієнта може будь-який таксист, що й допомогло наплодити в Києві десятки підпільних фірм, які працюють без дозволу та ліцензії. Вони не мають ні свого автопарку, ні офісу - часом на кухні сидить диспетчер, який по телефону приймає ваше замовлення і скидає його на сервер, за це і отримує свій відсоток.
"Я вважаю, що правильно закрили сервер. Щоб стати легальним таксистом, я витратив 6 тис. грн - на страховку, таксометр та інше. Тепер якщо на мене клієнт поскаржиться, мене оштрафують, і навіть з роботи можуть вигнати, тому я дорожу місцем. А ті - зробили прошивку мобільного і "бомблять" по місту. Сервер на цьому жирує - нелегали платять йому $1,5 тис. при реєстрації та по 10 грн за машину, 90% таксистів користувалися цим", - обурюється легальний таксист Микола.
Думки Нелегали ж підозрюють, що їм перекрили кисень перед Євро. "Ми вважаємо, що це замовлення з боку влади. Це загрожує монополією напередодні Євро", - вважають у громадській організації "Таксі столиці". Але їхні колеги не згодні. "Це потрібно було зробити давно, - вважає голова правління організації "Українська таксомоторна асоціація" Анатолій Галазюк. - Легалізувати свій бізнес водієві просто і доступно: витрат близько 3-4 тис. грн, включаючи обладнання авто (водієві для цього треба стати ПП, оформити страховку, поставити в машину лічильник. - Авт). При цьому на ціни для пасажирів це особливо не впливає". За оцінками експерта, бюджет Києва від нелегального ринку таксі щорічно недоотримує до 150 млн.
Влада Всі точки над "і" повинен був розставити законопроект про регулювання роботи таксі, але він поки відкладається, оскільки великі гравці на ринку вносять свої пропозиції. Тому Мінінфраструктури хоче передати всі повноваження щодо таксі місцевій владі.
"Ми не повинні займатися таксі. Це право місцевих рад. У нас два прохання до місцевої влади: обов'язковий лічильник у таксі і можливість розплатитися карткою у великих містах", - розповів нам віце-прем'єр-міністр і міністр інфраструктури України Борис Колесников.
У мерії нам сказали, що готові наводити порядок на ринку таксі, але потрібне офіційне "добро" з Кабміну. Поки ж киянам рекомендують заздалегідь викликати таксі і вибирати відомі фірми, назва яких на слуху.
Сергій Гальченко
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас