Українці за рік витратили в інтернеті майже 2 млрд євро — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці за рік витратили в інтернеті майже 2 млрд євро

Валюта
691
Український on-line сектор знаходиться тільки на початку шляху, володіючи при цьому серйозним потенціалом. Протягом останніх п'яти років вітчизняний ринок on-line торгівлі показував значне зростання незалежно від економічних коливань. Про це ЛІГАБізнесІнформ повідомили в Colliers International.
За даними Українського процесингового центру та Асоціації учасників електронного бізнесу, в 2011 році на 30-50% зросли обсяги on-line торгівлі в Україні, в порівнянні з 2010 роком.
З січня по листопад 2011 року на 98% збільшилися обороти інтернет-магазинів, що використовують систему eCommerce Connect (у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року).
За даними компанії Appleton Mayer, найбільш популярними сегментами електронної торгівлі в Україні є комп'ютери та оргтехніка (включаючи комплектуючі), побутова техніка і книги. До інших категорій товарів, які респонденти найчастіше купували on-line, також належать: мобільні телефони та аксесуари (27%), бронювання/купівля квитків (22%), сувенірно-подарункова продукція (16%), їжа і напої (12% ), товари для дітей (11%), мультимедійна продукція (9%), канцтовари (9%), фото- та аудіотехніка (8%).
Наталія Кравець, директор департаменту торговельної нерухомості Colliers International, зазначила, що в Україні найбільший вплив на торгові центри on-line торгівля чинить у великих містах. На відміну від європейців, для яких головним критерієм вибору магазину є асортимент, в українців пріоритетною залишається ціна. І саме електронні магазини можуть запропонувати нижчий рівень цін.
"У невеликих містах вплив інтернет торгівлі поки майже не відчувається, тому що в них набагато меншою популярністю користуються інтернет-магазини через невисоке охоплення населення інтернетом і низький рівень логістичної інфраструктури, необхідної для доставки товару", - підкреслила експерт.
В Європі оn-line торгівля - один з найбільш швидкозростаючих ринків. Починаючи з 2008 року обсяг електронної торгівлі збільшився на 70%, перевищивши в минулому році €200 млрд. Лідерами в цій галузі є Великобританія (€59,4 млрд.), Німеччина (€45,07 млрд.) і Франція (€38,66 млрд.). На них припадає 71% всіх on-line продажів в Європі.
Найбільша частка ринку on-line торгівлі у Великобританії - 12%. Потім йдуть Німеччина (9%) і Швейцарія (8,7%). В середньому майже у всіх країнах в 2011 році ринок on-line торгівлі зумів відтягнути в офф-лайнових рітейлерів трохи більше 1% ринку. Винятком стала Італія, де частка ринку інтернет-торгівлі, навпаки, знизилася на 2%, що відбулося за рахунок більшого зростання продажів в регулярних магазинах.
Найбільше зростання on-line продажів в 2011 році було зафіксовано у Франції та Польщі - понад 20%. Високі показники у Швеції та Італії (по 18%), а також Норвегії (17%).
У 2012 році експерти прогнозують зростання інтернет торгівлі на рівні 16% в середньому по Європі, і збільшення середньої частки ринку on-line продажів до 9%. Найбільше зростання прогнозується в Польщі і Франції (як і в попередньому році - більше 20%). Британія продовжить займати лідируючу позицію за часткою електронної торгівлі, яка до кінця 2012 року перевищить 13%.
За матеріалами:
ЛігаБізнесІнформ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас