Росія готова відкритися Білорусі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Росія готова відкритися Білорусі

Казна та Політика
416
Сьогодні заступник міністра транспорту Валерій Окулов розкритикував повітряне сполучення між Росією і Білоруссю. "Воно не відповідає духу і пункту угоди про єдиний економічний простір і нашому Митному союзу", - підкреслив чиновник. Проблеми з польотами між Москвою і Мінськом виникли в понеділок. Росія на кілька годин повністю зупинила повітряне сполучення з Білоруссю. Сторони не погодили між собою частотність рейсів на літній розклад. "Белавиа" вимагала по чотири частоти з кожного боку, Москва заявила п'ять частот: три діяли для "Аерофлоту", одна для "ЮТейр" і нова для "Сибіру". Два джерела стверджують, що "Аерофлот" хотів отримати ще одну частоту, але сама компанія це спростовує.
Домовитися сторонам не вдалося, в першу чергу, через розпливчасті формулювання угоди про повітряне сполучення, змінити яку і пропонує Валерій Окулов. Росавіація наполягала, що угода не передбачає паритетність по частотах, в той час як призначений перевізник з боку Білорусі, "Белавиа", стверджував протилежне.
На переговорах з Білоруссю в четвер Росія запропонує чітко прописати в угоді відсутність будь-яких обмежень за кількістю призначених перевізників і частотою польотів між Москвою і Мінськом. Як бонус Мінтранс готовий для "Белавиа" зняти обмеження щодо пунктів польотів до Росії. Департамент авіації міністерства транспорту і комунікацій Білорусі ситуацію не коментує. Заступник гендиректора "Белавиа" Ігор Чергінець повідомив, що пропозиція Росії неприйнятна, оскільки "білоруська авіація не витримає конкуренції з російськими перевізниками". "З тієї ж причини сама Росія не відкриває небо Євросоюзу і правильно робить", - підкреслив топ-менеджер. Він додав, що пропозиція Мінтрансу щодо зняття обмежень відносно пунктів польотів для "Белавиа" до Росії - "приємна, але недостатня".
За словами Ігоря Чергінеця, "Белавиа" взагалі вважає економічно обґрунтованими три рейси на день з кожного боку. Це дозволить збільшити завантаження крісел, яке зараз становить 50-55%. "Але якщо влітку потік пасажирів збільшиться, ми можемо погодити збільшення частотності", - уточнив топ-менеджер. На цьому білоруська сторона і має намір наполягати на переговорах в четвер.
Тим часом російські авіакомпанії продовжують продавати квитки на неузгоджені рейси Москва-Мінськ. Експерти вважають, що знайти компроміс можливо. На думку головного редактора "Авіатранспортного огляду" Олексія Синицького, можна запропонувати Мінську зберегти тимчасовий графік польотів в режимі чотири частоти для "Белавиа" і п'ять - для російських компаній, запропонувавши як компенсацію озвучений Валерієм Окуловим варіант зі зняттям обмежень для "Белавиа" щодо пунктів польотів до Росії. В такому режимі авіавлада обох країн може спокійно обговорювати варіант нової редакції угоди про повітряне сполучення, який влаштовує всіх.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас