Світові економіки йдуть в інтернет — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Світові економіки йдуть в інтернет

Казна та Політика
735
Економіки йдуть в інтернет слідом за споживачами. З того дня, як в 1985 р. був зареєстрований перший домен, інтернет-індустрії не припиняли нарощувати масштаби послуг, клієнтську базу та географічний обхват, безупинно минувши безліч рецесій і одну кризу доткомів.
Більше двох третин американців протягом року утримуються від розважальних закладів та 21% відмовляється від сексу заради того, щоб залишатися в онлайні, стверджує BCG. Опитавши по 1 тис. користувачів в кожній країні G20, дослідники підрахували, що населення витрачає в онлайні від 3% до 6% своїх доходів. Люди оплачують пошукові сервіси, електронний зв'язок, інтернет-банкінг та інвестиційні функції.
"Спостерігається "вибух" онлайн-покупок. Інтернет стає такою ж необхідністю, як електрика або вода. У всьому світі компанії, що застосовують інтернет для маркетингу, продажів і взаємодії зі споживачами та постачальниками, ростуть швидше і створюють більше робочих місць, ніж ті, які цього не роблять. Заохочуючи мережеву активність компаній, держави можуть покращувати конкурентне середовище і перспективи економічного зростання", - стверджують автори дослідження BCG Девід Дін і Домінік Філд.
Загальні інтернет-витрати громадян G20 склали $2,5 трлн. в 2011 р., або 4,1% ВВП. За прогнозами, в 2016 р. вони збільшаться в 1,7 рази - до $4,2 трлн. Якби Інтернет був національною економікою, він би зайняв п'яте місце за величиною, поступившись лише США, Китаю, Японії та Індії.
За прогнозами експертів, у розвинених державах G20 інтернет-економіка буде збільшуватися приблизно на 8% на рік, тоді як в країнах, що розвиваються, темпи зростання виявляться більш ніж удвічі вищими: середній рівень складе 18%, а в Індії та Аргентині досягне 23 - 24% на рік.
Сьогодні найбільш значущу частку інтернет займає в економіці Британії, складаючи 8,5% загального валового продукту королівства ($2,3 трлн.). У п'ятірці лідерів також опинилися Південна Корея - 7,3% при обсязі економіки $1 трлн., Китай - 5,5% ($5,9 трлн.), Японія - 4,7% ($5,5 трлн.), США - 4,7% ($14,5 трлн.), Індонезія - остання в рейтингу: 1,3% ($0,7 трлн.).
Обсяг вкладу інтернету в ВВП оцінювався на основі підрахунку витрат на придбання товарів і послуг онлайн, інвестиції, державні витрати і чистий експорт. Зростання онлайн-реклами при підрахунку не враховувалося.
В Британії розмір інтернет-економіки в 2010 р. склав £121 млрд. ($192 млрд.) - понад $3 тис. в перерахунку на одиницю населення. Через поширення онлайн-торгівлі масштаби мережевої індустрії виявилися більшими від будівельного, освітнього секторів або сектору охорони здоров’я. У 2010 р. британці здійснювали в інтернеті 13,5% всіх покупок. До 2016 р. ця частка за розрахунками BCG підвищиться до 23%, або до £221 млрд.
Продовження швидкого зростання інтернет-сегменту в Британії стане гарною новиною для малих і середніх підприємств, які працюють в цьому секторі. За даними дослідження, раніше їхні доходи зростали на 12,5% щорічно протягом останніх трьох років, тоді як у не адаптованих до інтернету бізнесів зростання становило 4%.
Російська інтернет-економіка в рейтингу G20 поки знаходиться на 18 місці, займаючи частку 1,9% в національному ВВП. Жителі Росії, за словами аналітиків, в основному витрачають час на соціальні мережі і не хочуть робити покупки в мережі через недовіру до платіжних сервісів.
Все ж зростання онлайн-ринку нашого північного сусіда становить 18,3% щорічно. До 2016 р. внесок інтернет-сектора у ВВП Росії збільшиться до 2,8%, дозволивши країні випередити ПАР, Бразилію і Туреччину.
У 2016 р. число користувачів глобальної мережі досягне 3 млрд., збільшившись з 1,9 млрд. в 2010 р. При цьому громадяни світу проводитимуть набагато більше часу в онлайні, використовуючи смартфони і планшетні комп'ютери.
"Для старшого покоління інтернет все ще залишається відносно новою сферою. Оскільки споживачі старшого віку більш терпимі до традиційних систем продажів, їм необхідно побачити переконливі вигоди, щоб перейти в інтернет. Для юних споживачів Веб стає як повітря, вони занурюються в нього, не вимагаючи доказів", - констатує експерт BCG Девід Дін.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас