Дозволи видавати буде нікому — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Дозволи видавати буде нікому

880
Міністерство інфраструктури підготувало законопроект "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо документів, необхідних для здійснення міжнародних автомобільних перевезень)". У ньому, зокрема, мова йде про внесення змін до закону "Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності". Якщо не вдаватися в юридичні тонкощі документа, коротко суть нововведень зводиться до того, що МІУ намагається разові дозволи та дозволи ЄКМТ привести в режим документів дозвільного характеру.
Міністерство стверджує, що це дасть можливість привести до видачі дозволів нової структури. Зрозуміло, все притягується до закону "Про внесення змін до закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", згідно з яким видача дозвільних документів здійснюється державним адміністратором за принципом організаційної єдності. Ним же визначається термін регіональних дозвільних органів, до яких належать територіальні органи центральних органів влади.
Ось тут чиновники знайшли лазівку, завдяки якій більшість співробітників 70 регіональних СМАП зможуть влитися в систему міністерства. Наміри більш ніж прозорі: виділяються бюджетні кошти, МІУ отримує під свій контроль розвинену інфраструктуру ДП "СМАП" на прикордонних переходах, тим самим значно підвищуючи свій баланс і отримуючи контроль за перевізниками.
У цьому випадку можливі конфлікти, причому відразу за декількома напрямками. З одного боку, навряд чи до подібного нововведення позитивно поставляться прикордонники, митники і фітосанітари, які міцно влаштувалися в будівлях ДП "СМАП". З іншого боку, стало зрозуміло, що МІУ зробило в питаннях видачі дозволів ставку на Департамент автомобільного транспорту.
У свою чергу, перевізники, і в першу чергу Асоціація міжнародних автомобільних перевізників (АсМАП), не приховують, що бачать в цій ролі новостворену Головну інспекцію України з безпеки на наземному транспорті. АсМАП, яка останнім часом не приховує похолодання відносин з міністерством, навряд чи підтримає цю ініціативу.
Підтримають асоціацію Федерація роботодавців транспорту України Ореста Климпуша і Профспілка працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства, які підписали Меморандум про співпрацю та спільні дії. Перевізники поки що прямо не коментують законопроект, але з урахуванням ситуації, що склалася, їх підтримки шукати не варто.
Тим часом уже через чотири тижні видавати дозволи буде нікому. Датою ліквідації ДП "СМАП", згідно з відповідним розпорядженням уряду від 17 серпня 2011 р., значиться 1 квітня 2012 р. Але перевізникам, схоже, буде не до жартів.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас