ЗМІ: Секунда телереклами під час Євро-2012 коштує 50 тисяч гривень — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ЗМІ: Секунда телереклами під час Євро-2012 коштує 50 тисяч гривень

585
За хвилину реклами під час трансляцій футбольних матчів Євро-2012 рекламодавцям доведеться викласти 3 мільйони гривень.
Ексклюзивним продавцем часу для реклами став сейлс-хаус "Медіапартнерство", який входить в медіахолдинг "Медіа Група Україна", пише "Дело".
"Вартість реклами залежить від місця в рекламному блоці. Умови УЄФА в цьому питанні досить жорсткі - право першими бути розміщеними в блоці мають тільки офіційні спонсори чемпіонату, а вартість реклами для неспонсорів не повинна бути нижчою від вартості офіційних спонсорів", - розповів директор "Медіапартнерства" В'ячеслав Булавін.
Варто зазначити, що в УЄФА не лише ексклюзивні права на трансляцію чемпіонатів, а й на велику частину телереклами під час матчів. Продаж прав на трансляцію чемпіонату збагатить УЄФА на 840 млн євро, що складе 62% запланованого доходу організатора.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас