Ціни в держслужбі таксі в Києві на 40% вищі, ніж у приватних компаній, – ЗМІ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ціни в держслужбі таксі в Києві на 40% вищі, ніж у приватних компаній, – ЗМІ

1456
Офіційні служби таксі, які працюють в Борисполі, перевозять пасажирів на 30-40% дорожче, ніж приватні компанії.
Про це повідомив у своєму блозі на "Українській правді" журналіст Мустафа Найєм.
За його словами, дорога з Борисполя в центр Києва таксі компанії "Автоклуб-МАА" - офіційного перевізника, який виграв у 2011 році тендер на обслуговування терміналу "F" - обійшлася йому в "приблизно 270 гривень".
Водій таксі цієї компанії сказав, що буде їхати "за лічильником", проте пізніше з'ясувалося, що лічильника в машині немає. Після уточнення тарифу у диспетчера "Автоклуб МАА" старший оператор Сергій Ізбаш повідомив журналісту, що такі ціни на перевезення встановили за вказівкою віце-прем’єр-міністра України, міністра інфраструктури Бориса Колеснікова. Також оператор не зміг пояснити, чому в машині немає лічильника.
У той же час, деякі інші київські компанії по телефону назвали набагато нижчі тарифи на поїздку з терміналу "F" в центр Києва. Так, таксі "Аміго" оцінило свої послуги в 195 гривень, таксі "Блюз" - 193 гривні, таксі "Оптимальне" - 163 гривні і таксі "Черепашка" - 137 гривень.
В "Автоклуб-МАА" високу вартість перевезення пояснили тим, що переможець тендеру - компанія бориспільська і "виходить, що машина з Борисполя до Києва їде з пасажиром, а назад повертається без". Однак, оскільки і київські таксисти в один бік їдуть без пасажира, виходить, що від 30% до 45% прибутку, що одержують офіційні служби таксі, йде в невідомому напрямку.
Як відомо, необхідність появи офіційних перевізників в аеропорту пояснювали боротьбою з приватниками, які наживалися на пасажирах, завищуючи ціни на проїзд до Києва.
За матеріалами:
Українська правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас