157
Чистий прибуток Ford в 2011 р. зріс до 20,2 млрд дол.
Чистий прибуток другого за величиною автоконцерну в США Ford Motor Co. в 2011 р. зріс в три рази і склав 20,21 млрд дол. в порівнянні з 6,56 млрд дол. в 2010 р. Про це повідомляється в звіті Ford.
Виручка Ford за минулий рік досягла 136,3 млрд дол., що на 13% більше результату роком раніше (120,9 млрд дол.). Операційний прибуток до сплати податків склав 8,76 млрд дол., тоді як в 2010 р. цей показник склав 8,30 млрд дол.
За підсумками IV кварталу 2011 р. Ford зафіксував чистий прибуток у розмірі 13,62 млрд дол. - в десятки разів більше, ніж за IV квартал 2010 р. (190 млн дол.). Квартальна виручка збільшилася на 6,5% - до 34,6 млрд дол. - з 32,5 млрд дол. роком раніше.
Багаторазове зростання чистого прибутку Ford в IV кварталі пояснюється одноразовим "паперовим" (тобто негрошовим) доходом в розмірі 12,4 млрд дол., пов'язаним зі зворотною переоцінкою зобов'язань з податків майбутніх періодів. Без урахування "паперових" статей доподатковий прибуток Ford в жовтні-грудні 2011 р. склав 1,1 млрд дол. - майже на 200 млн дол. нижче, ніж за той же період 2010 р., і менше, ніж очікували аналітики.
Зазначимо, продажі автомобілів марки Ford в США в 2011 р. перевищили 2 млн одиниць. Основний внесок в цей показник зробили малолітражні автомобілі, продажі яких за підсумками року зросли на 20%. Саме на них Ford зробив ставку в минулому році, у тому числі додавши так звані EcoBoost - двигуни з меншим числом циліндрів і турбонаддувом. У 2010 р. американці купили близько 1,9 млн автомобілів марки Ford.
Сукупні автопродажі Ford в 2011 р. склали близько 13 млн примірників. У 2010 р. продажі впали до 10,4 млн.
Проте окрім позитивних новин минулого року Ford чекали і непередбачувані негативи. У першу чергу мова йде про руйнівну повінь у Таїланді, де розміщені виробничі потужності концерну. Керівництво компанії повідомляло, що через повінь Ford може зменшити виробництво автомобілів на 30 тис. одиниць. Експерти прогнозують, що найбільше постраждають від стихії виробники автомобілів і компанії індустрії хайтеку.
Крім цього, в кінці минулого року Китай оголосив про підвищення митних зборів на імпорт американських автомобілів. Нові ставки митних зборів на імпорт вироблених у США автомобілів будуть діяти протягом двох років. Повідомлялося, що стовпи американського автопрому - GM, Ford і Chrysler - будуть змушені підвищити вартість своєї продукції в Китаї на 8,8-12,9%. При цьому в Піднебесній вже діють митні мита стосовно продукції зарубіжного автопрому в розмірі 25%. Це вдарить по продажах компанії в 2012 р.
Компанія Ford Motor з'явилася в 1903 р. і відтоді є одним з провідних світових автовиробників. Автоконцерну належить близько 70 виробництв у різних країнах; сукупний штат співробітників - 164 тис. осіб. Компанія випускає автомобілі під брендами Ford і Lincoln.
Ford - єдиний автовиробник "детройтської трійки", який обійшовся без урядової допомоги під час кризи. Його конкуренти - General Motors і Chrysler - змушені були пройти процедуру банкрутства.
За матеріалами: РБК-Україна
Поділитися новиною