2429
Розорювачі карток
Під час дослідження, проведеного компанією Adobe, було проаналізовано 16,2 млрд. анонімних візитів на 150 провідних онлайн-магазинів США. У результаті аналітики дійшли до висновку, що тип використовуваного пристрою впливає на споживчу поведінку людей. Іншими словами, від типу пристрою напряму залежить, скільки грошей ви на цьому сайті витратите.
Дослідження наочно демонструє, що і протягом 2011 р. загалом, і в період свят власники планшетів витрачали більше, ніж власники смартфонів, десктопів і ноутбуків. У компанії Adobe вважають, що власники "таблеток" стали найбільш привабливими покупцями в 2011 р. в США.
Матеріали дослідження показують, що люди, які роблять покупки, використовуючи планшети, витрачають на 54% більше, ніж власники смартфонів, і на 21% - більше від тих, хто використовує ноутбуки та настільні ПК.
"Adobe вже давно обґрунтовували необхідність оптимізації сайтів рітейлерів для відвідувачів, які використовують мобільні інтернет-пристрої, і результати дослідження показують, що планшетні ПК стали критично необхідним каналом продажів, на який маркетологам варто звернути окрему увагу, - говорить Бред Ренчер, молодший віце -президент і генеральний менеджер Adobe Digital Marketing Business. - Дослідження показує важливість оптимізації рітейл-стратегії з урахуванням інтересів покупців, що мають планшети, для того щоб уникнути втрати високоприбуткової і швидкозростаючої аудиторії".
Дослідники вважають, що причина великих витрат, що здійснюються користувачами, криється як у демографічних характеристиках аудиторії, так і в її більшій гнучкості. На даний момент портрет середньостатистичного власника планшета виглядає так: це чоловік 18-34 років, і він більш заможний, ніж більшість онлайн-покупців. Але це тільки частина їх портрета. Справа в тому, що вони, як правило, більше часу витрачають на шопінг під час вихідних, коли у даної аудиторії більше вільного часу.
Останнім часом навіть з'явився термін "диванна комерція". Згідно з даними дослідження Equation Research, проведеного для Zmags, 70% часу використання планшетних ПК вдома - на дивані або ліжку. Споживачі використовують смартфон або настільний ПК для швидкого виконання специфічних операцій, тоді як планшет використовується для пригод в мережі. Більше того, планшети все частіше називають "пристроєм для відпочинку", маючи на увазі, що їх використовують в більш розслабленій обстановці, ніж інші "трудоголічні" пристрої.
На думку Стівена Берка, представника компанії Resource Interactive, планшетні, в більшості випадків, не виступають для користувачів заміною для інших пристроїв, таких як комп'ютер вдома. Також експерт зазначає, що існує ціла категорія шанувальників читання електронних книг, які воліють використовувати "таблетки" для цих цілей. На думку деяких експертів, електронні книги є "першим кроком до залежності від планшетів".
За матеріалами: Экономические Известия
Поділитися новиною