Експерти: Цифровим банкінгом стануть користуватися частіше, ніж ходити у відділення — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерти: Цифровим банкінгом стануть користуватися частіше, ніж ходити у відділення

Фінтех і Картки
210
Цифрові банківські послуги до 2015 року в світі мають стати основним способом взаємодії клієнтів з банком, обігнавши в цьому відношенні філіальні мережі банків. Такий висновок зроблено у новому звіті PwC.
Зі звіту випливає, що банки беруть до уваги важливе нове джерело зростання доходів, оскільки занадто повільно реагують на інновації в галузі цифрових технологій.
Тим часом споживачі демонструють високий попит на цифрові банківські продукти. Згідно з опитуванням PwC, більшість клієнтів банків готові платити до 10 фунтів (485 російських рублів за курсом ЦБ РФ на 18 січня 2012 року) на місяць за цифрові банківські послуги, якщо вважатимуть, що такі продукти корисні і роблять їхнє життя більш зручним.
Дослідження говорить про наявність споживчого попиту на інноваційні цифрові продукти, такі як повідомлення через соціальні мережі, електронний гаманець для карток постійного покупця і фінансові інструменти, що надаються банками, а також про готовність споживачів платити в першу чергу саме за ці продукти. Наприклад, у Великобританії майже дві третини учасників опитування (65%) вказали, що готові платити своєму банку трохи більше 4 фунтів на місяць за зберігання інформації по карті постійного покупця і за конвертацію накопичених на ній балів у грошові кошти.
Дослідження PwC свідчить про те, що все більше клієнтів використовують онлайнові та мобільні канали для отримання доступу до фінансових продуктів. 69% опитаних вказали, що в даний час користуються Інтернетом для придбання фінансових продуктів.
Незважаючи на те, що мобільним зв'язком в цих цілях користується менша кількість опитаних (33%), очікується, що зростання популярності мобільних банківських послуг відбуватиметься за тією ж кривою, що і зростання популярності інтернет-банкінгу. В даний час у цьому процесі лідирують Китай, Індія та ОАЕ (56% респондентів в Індії, 48% в Китаї і 42% в ОАЕ вказали, що користуються мобільним зв'язком для придбання фінансових продуктів). Якщо говорити про категорії клієнтів, то найактивнішими з них є представники "покоління Y" (люди, що народилися з 1980 по 1990 р.). При цьому 67% опитаних заявили, що використовують або збираються використовувати мобільні телефони для отримання банківських послуг.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас