Китайські молочні гіганти піднімають ціни на свою продукцію — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Китайські молочні гіганти піднімають ціни на свою продукцію

Аграрний ринок
437
Починаючи з 1 січня 2012 року, компанія "Sanyuan" підніме ціни на дев'ять своїх продуктів, приблизно на 1% - 2%.
Супермаркети в Пекіні також отримали письмове повідомлення про підвищення цін від "Yili" і "Mengniu".
Представники "Sanyuan" і "Yili" повідомили газеті, що вони були змушені підняти ціну через збільшення витрат на сировину.
Проте, молочні експерти не згодні з цим твердженням, тому що останнім часом ціна сирого молока зростала повільно, у той час як ціни на сировинні матеріали, такі як білий цукор і пакувальні матеріали, фактично скорочувалися.
Експерти говорять про те, що збільшення цін на молочну продукцію відомих компаній до кінця року не є традиційним для Китаю, оскільки в попередні роки молочні компанії повідомляли про зростання показників продажів, так як споживання молочних продуктів на Новий Рік та свято весни збільшується.
Аналітики впевнені, що зростання цін в основному відбувається через тиск усередині компаній.
"Цього року китайські молочні компанії зіткнулися з багатьма негативними інцидентами і не раз ставали учасниками скандалів. Наприклад, у квітні 251 учень початкової школи в провінції Шеньсі на північному заході Китаю захворів після вживання молока фірми "Mengniu" на сніданок. Тоді всі молочні компанії були змушені вкладати кошти в розвиток системи моніторингу і контролю якості та безпеки продукції з метою запобігання негативним наслідкам. Крім того, молочні компанії витратили великі кошти на рекламу, щоб повернути довіру споживачів.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас