107
Виробник швейцарських годинників планує вийти на ринок ювелірної продукції
Годинникова компанія Hublot готується до виходу на ринок дорогоцінної ювелірної продукції, представивши прикраси зі сплаву 18-каратного золота та кераміки, який за щільністю твердіший від загартованої сталі.
За словами головного виконавчого директора Hublot Жана-Клода Бівера, крім годинників компанія планує почати продаж запонок і кілець, виконаних з даного сплаву, який отримав назву Magic Gold. Незважаючи на те, що роботи над Magic Gold ще не завершені, композит пройшов експериментальний етап, і компанія розраховує почати продаж годинників з корпусами з цього сплаву до березня 2012 року. Перед цим вони будуть представлені на виставці BaselWorld.
Всього компанія має намір відкрити в 2012 році 25-27 нових бутиків по всьому світу, у тому числі десять магазинів у Китаї.
Як повідомляє Бівер, доходи компанії цього року зросли на 30%, при цьому внесок швейцарської годинникової промисловості у ВВП країни в 2012 році може збільшитися з 3% до 8%. Це буде залежати від економічної ситуації в Європі, вважає СЕО Hublot.
Зазначимо, що нині годинникарі працюють з новими комбінаціями металів і матеріалів для надання складовим довговічності та легкості, а також для зниження потреби в мастильних матеріалах.
Раніше для реклами годинників Hublot знявся власник автоперегонів Формули-1 Берні Екклстоун.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною