Компанія ALL BIZ прийняла участь в Х Міжнародному промисловому форумі та провела семінар для експортерів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Компанія ALL BIZ прийняла участь в Х Міжнародному промисловому форумі та провела семінар для експортерів

225
Мало хто з відвідувачів 10-го Міжнародного промислового форуму міг пройти байдужим повз яскравого стенду компанії, розташованому в самому центрі виставки.
Зображення повітряних куль смарагдового кольору, що підіймаються в небо, вже встигли стати неофіційним упізнаваним символом компанії, а картинки багатобарвних прапорів різних країн і підвісний контейнер в половину натуральної величини відразу привертали увагу бізнесменів, які прийшли відвідати виставку.
Девіз компанії ALL BIZ - "торгуй з усім світом".
Тому компанією вибрані зображені на стенді образи, близькі кожному експортеру - контейнер і прапори, а повітряні кулі символізують легкість, з якою міжнародна b2b-система all.biz дозволяє своїм учасникам знаходити клієнтів за кордоном і експортувати продукцію в різні країни.
Компанія з українським корінням має глобальний розмах - вона представлена в більш ніж 60 країнах світу, а кількість зарубіжних представництв має тенденцію збільшуватися з кожним місяцем. Зараз їх вже 16, причому крім близьких Молдови, Білорусі, Казахстану, Росії офіси є і в таких екзотичних для нас країнах як Перу, Аргентина, Бразилія, Китай, Туреччина, Індія. "Завдяки нашому ресурсу тисячі українських підприємств змогли розширити клієнтську базу в країнах ближнього і далекого зарубіжжя. Питання залучення клієнтів - ключове в будь-якому бізнесі, а просування в іншій країні стандартними методами - рекламними кампаніями в пресі, на телебаченні, на бордах - коштує великих грошей і не дає таких відчутних результатів, як робота з all.biz"- говорить керівник компанії Іван Закревський.
Невипадковий і вибір 10-го Міжнародного промислового форуму для участі - адже багато компаній - експортерів з України є представниками різних сфер індустрії - від програмного забезпечення до металургії та машинобудування. В рамках Форуму компанія All Biz провела семінар для експортерів "Ефективні способи просування товарів і послуг на експорт за допомогою електронних ринків. Можливості міжнародної B2B платформи all.biz"
Живий інтерес підприємців та бізнесменів до можливостей просування своїх товарів і послуг за кордоном був підтверджений повною залою людей, які прийшли на семінар. Більше того, кваліфіковані питання, які учасники задавали лекторам, говорили про те, що підприємці розуміють труднощі експорту та імпорту, і знайомі з ресурсом all.biz.
"Ставши учасником ALL BIZ і завантаживши інформацію про свої товари та послуги, я почав отримувати часті дзвінки, 2-3 листи в день з Україною, інших країн і задоволений співпрацею з ресурсом. Тепер я думаю про створення експортної компанії для торгівлі пиломатеріалами і розраховую на продовження співпраці"- ділиться враженням один з найактивніших учасників Олександр Бабарика, який на місці дав інтерв'ю тележурналістам.
Компанія ALL BIZ за останні 2 місяці провела 20 подібних семінарів у великих містах України, які відвідали представники більше 500 підприємств.
Преса також не змогла залишитися осторонь популярного семінару - захід на виставці відвідали представники найбільших видань - "Кореспондент", "Контракти", "Гроші", а також телеканал UBC і 24 канал, які знімали відео-інтерв'ю.
Така увага представників ЗМІ та компаній експортерів має свої причини - адже український ресурс all.biz - b2b-система світового масштабу, що працює на 26 мовах та активно набирає популярність. Її успіхи в збільшенні відвідуваності відзначив і всемогутній Google - згідно з останнім рейтингом Google Ad Planner, це єдиний український ресурс, який увійшов до ТОП-500 самих відвідуваних сайтів світу.
За матеріалами:
all.biz
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас