В Одесі подорожчали тролейбуси і став платним фунікулер — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Одесі подорожчали тролейбуси і став платним фунікулер

Казна та Політика
531
В Одесі - друге за рік подорожчання електротранспорту. Вчора виконком міськради затвердив нову ціну проїзду в трамваях і тролейбусах - 1,5 грн. з особи (ціна проїзного залишиться колишньою). Також було вирішено ввести плату за користування фунікулером на Потьомкінських сходах. Задоволення піднятися на Приморський бульвар, не натрудивши ноги, обійдеться в 2 грн. Нові розцінки наберуть чинності з 1 листопада.
Таке рішення чиновники назвали вимушеним заходом: інакше, мовляв, КП "Одесміськелектротранс" не покриває і половини своїх витрат - на запчастини, електроенергію, зарплати водіям і контролерам, виплату відсотків за взятим раніше кредитом.
"По-хорошому, щоб тариф покривав реальну вартість проїзду і були гроші на капремонт рухомого складу, а також ремонт шляхів, він має становити 5 грн., - заявив "Сегодня" директор КП Дмитро Полунін. - Нинішнє подорожчання нас не врятує, а лише трохи поліпшить ситуацію".
За його словами, "Міськелектротрансу" було б значно легше жити, якби держава повною мірою компенсувала витрати на перевезення пільговиків. Зараз погашається тільки 30%. А тим часом на одного пасажира, який викладає за користування "рогатим" свої кровні, припадає двоє з пенсійним або іншим пільговим документом! Саме хронічна відсутність коштів, за словами Полуніна, змусила відмовитися від закупівлі цього року нових трамваїв і тролейбусів.
А от екс-директор КП "СМЕП" Вадим Чорний пояснює підвищення вартості проїзду неефективним менеджментом на підприємстві: "Головна проблема не в низьких тарифах на проїзд, а в тому, що значна частина грошей осідає в кишенях нечистих на руку кондукторів, з якими ніхто по-справжньому не бореться. Цікаво і те, що, наприклад, на встановлення в трамваях і тролейбусах датчиків GPS у міста знайшлося 4 млн, - говорить він. - Крім того, не робиться ніяких кроків з підвищення привабливості електротранспорту, який вважається в народі транспортом жебраків і пенсіонерів. Безкоштовний Wi-Fi, наприклад, можна зробити - дивись, і непільгових пасажирів стане більше. Ще можна запровадити електронні квитки, вагони підвищеного комфорту, та і просто рух суворо за розкладом".
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас