Китайці запропонували УЗ купити у них локомотиви — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Китайці запропонували УЗ купити у них локомотиви

485
Китайські виробники тягового рухомого складу зацікавлені в українському ринку залізничної техніки, повідомляє офіційний сайт Державної адміністрації залізничного транспорту України "Укрзалізниця". Представники Чжу-Чжоуської електровозобудівної компанії та Датунської електровозобудівної компанії запропонували УЗ допомогу у вирішенні питання поновлення локомотивного парку.
Китайські виробники запропонували українському залізничному відомству магістральний двосекційний електровоз HXD2 - один з найпотужніших у світі. Його потужність - 9,600 кВт, швидкість - до 120 кілометрів на годину. Локомотив призначений для водіння великовагових поїздів вагою до 7,5 тисяч тонн і більше, здатний забезпечувати вантажні та пасажирські перевезення в будь-яких кліматичних умовах, має низьку вартість життєвого циклу.
Електровоз розроблений спільно з провідним європейським виробником транспортного машинобудування французькою компанією Alstom і повністю відповідає європейським вимогам. Локомотиви HXD2 обладнані тяговим приводом нового покоління, що дозволяє використовувати рекуперативне гальмування. Розподілена комп'ютерна система WORDFIP здатна виконувати функцію самодіагностики і визначити несправність в будь-якому секторі електровоза. Кабіна машиніста вирізняється комфортністю й обладнана ергономічними кріслами, кондиціонером, холодильником і "мікрохвильовою піччю".
В УЗ підкреслили, що залізничні адміністрації країн СНД вже мають досвід співпраці з китайськими електровозобудівниками. За співвідношенням ціна-якість їхня продукція здатна конкурувати на пострадянському ринку з українськими, російськими та грузинськими виробниками залізничної тягової техніки. Китайські заводи пропонують залізницям ще й пільгові цільові кредити китайських банків на придбання рухомого складу. Замовниками виробників КНР вже є Білорусь, Узбекистан і Казахстан.
Керівництво УЗ висловило зацікавленість пропозиціями китайських компаній, зазначили в держпідприємстві. "Ми серйозно розглядаємо можливість співпраці з потужними світовими виробниками залізничної техніки і з великою зацікавленістю аналізуємо пропозиції китайських виробників", - заявив гендиректор УЗ Володимир Козак.
Як повідомлялося раніше, зношеність парку локомотивів українських залізниць досягла критичної точки і становить 90% всього парку електровозів. У липні цього року на проблему звернув увагу уряд. Президент Віктор Янукович поставив завдання з оновлення локомотивного парку перед УЗ та генеральним директором Володимиром Козаком. Реалізація п'ятирічної програми оновлення локомотивного парку передбачає закупівлю 509 локомотивів на 28,6 мільярда гривень.
За матеріалами:
Подробности
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас