195
АМКУ розповість бізнесу про відповідність реклами конкурентному законодавству
"Нова редакція Законів України "Про Антимонопольний комітет України" та "Про захист економічної конкуренції" - ще один крок назустріч бізнесу", - підкреслив Перший заступник Голови Антимонопольного комітету України Юрій Кравченко в ході зустрічі з представниками Українського національного комітету Міжнародної торгової палати, Асоціації протидії недобросовісній конкуренції, рекламного та фармацевтичного бізнесу. Про це УНН повідомили в прес-службі АМКУ.
Зокрема, зміни в законодавстві надають право суб'єктам господарювання звернутися до Антимонопольного комітету України за висновками щодо відповідності змісту рекламних матеріалів нормам чинного законодавства у сфері захисту економічної конкуренції.
"Така можливість дозволить підприємцям передбачити наслідки рекламної кампанії і уникнути порушень законодавства", - зазначив Кравченко.
Враховуючи зростання кількості випадків недобросовісної конкуренції, Ю. Кравченко закликав представників бізнесу утримуватися від використання в рекламі непідтверджених відповідними документами характеристик товару. Наприклад, таких як "найкращий", "перший", "єдиний" тощо.
Крім того, спрощенню умов ведення бізнесу сприятиме і можливість вносити плату за подачу заяв про надання дозволу на узгоджені дії, концентрацію не тільки в гривні, але і в євро або доларах США.
Нагадаємо, 22 липня цього року Президент України Віктор Янукович підписав Закон України № 3567-VI "Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення правового регулювання у сфері захисту економічної конкуренції".
У 2010 році кількість випадків недобросовісної конкуренції, щодо яких Комітет схвалив рішення про залучення правопорушників до відповідальності, зросла на 60% порівняно з 2009 роком.
За матеріалами: УНН
Поділитися новиною