50 найбільших компаній Німеччини та Франції запускають широкомасштабну рекламну кампанію на захист євро — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

50 найбільших компаній Німеччини та Франції запускають широкомасштабну рекламну кампанію на захист євро

Казна та Політика
916
Глави 50 найбільших компаній Німеччини та Франції виступлять у вівторок на сторінках французьких і німецьких газет із закликами підтримати євро, пише в понеділок "РБК daily".
За даними Handelsblatt, у своєрідній рекламній кампанії візьмуть участь керівники корпорацій, загальна виручка яких дорівнює 1,5 трлн євро.
Серед учасників цього вельми недешевого рекламного проекту - глава Siemens Петер Лешер, гендиректор Deutsche Telekom Рене Оберманн, шеф Daimler Дітер Цетше, його колега з BMW Норберт Райтхофер, Франц Ференбах з Bosch, а також керівник EADS Луї Галлуа. "Ми закликаємо політиків зробити все від них залежне для забезпечення стабільності та конкурентоспроможності єдиної європейської валюти. Вона основа майбутнього добробуту Європи", - зазначено в проекті тексту незвичайної реклами. Капітани німецької та французької економік роблять упор на заслугах євро, називаючи його "двигуном створення нових робочих місць і гарантом добробуту європейців". З моменту введення євро європейські компанії створили більше 9 млн нових робочих місць.
Учасники проекту застерігають, що боргова криза "загрожує зруйнувати все те, що вже створено", а тому країнам, які потрапили у боргову пастку, необхідно допомогти якомога швидше. "Повернення до стабільної фінансової ситуації обійдеться в багато мільярдів, але Євросоюз і наша єдина валюта, без сумніву, заслуговують на подібні витрати", - вважають гендиректори концернів Німеччини та Франції. Рекламний текст завершується на патетичній ноті: "Євро є символом сьогоднішньої Європи. Його крах матиме фатальні наслідки для континенту".
Аналітики не змогли пригадати інших прикладів, коли бізнес організовано рекламував би якусь валюту, однак вважають ефективність такого кроку обмеженою. "Будь-який позитивний заголовок буде на користь євро. Але не можна переоцінювати вплив подібних кампаній - фундаментальні фактори, які стоять за слабкістю євро, просто жахливі", - сказав "РБК daily" валютний стратег європейського банку, що побажав залишитися невідомим.
Рекламна ініціатива ділової еліти Німеччини та Франції буде канцлеру Німеччини Ангелі Меркель досить доречною. Німецькому лідеру необхідно ще доводити своїм виборцям доцільність надання багатомільярдної допомоги Греції, Ірландії та Португалії. Примітно, що серед учасників акції всі вірні прихильники Меркель. Зміст рекламного тексту було погоджено у відомстві федерального канцлера, стверджують інсайдери.
За матеріалами:
РБК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас