2016
Українська страхова компанія запустила вірус в Інтернет
Схоже, що digital-маркетинг стає усе більш популярним інструментом серед фінансового сектора - чергова вірусна кампанія цього разу була запущена страховою компанією "Арсенал Страхування".
Вірусне відео, створене страховиками, встигло набрати практично 100,000 переглядів всього за два тижні. Такі несподівані показники допомогли йому увійти до десятки найбільш популярних роликів українського інтернету, що містять бренди.
Незважаючи на тривіальність сюжету (чоловік повертається з відрядження), автори ролика використали алюзію на намальоване вогнище з казки про Буратино - коханець, що намагається сховатися, замість того, щоб встрибнути в шафу, б'ється в його мальований дублікат. "Звичайно, ми не страхуємо від зрад - особисте життя - це зона комфорту, в яку ніхто не хоче пускати людей "ззовні". Проте, ми доносимо важливий для нас месидж - незалежно від специфіки проблеми наших клієнтів, до кожного ми знаходимо індивідуальний підхід, який враховує усі нюанси конкретного страхового випадку", - вважає Ірина Левашова, директор департаменту маркетингу і реклами "Арсенал Страхування".
Варто відмітити, що випадків успішної реалізації вірусних відео в Уанете лічені одиниці. За останній рік успішними виявилися кампанії лише таких брендів як Tuborg, Revo і Балтика 0. З цієї причини ініціатива і результати роботи далеко не найбільшої страхової компанії виглядають особливо вражаюче.
За матеріалами:
Поділитися новиною
Також за темою
79% агрокомпаній вже підняли зарплати своїм працівникам
Оновлено Каталог критично важливих технологій для енергетичного сектору України
Скільки отримують українці в Європі: які умови та ставлення (приклади з життя)
Гетманцев пропонує запровадити військову цензуру всіх видатків бюджету
Рік великої приватизації: що продали та скільки заробила Україна
Фон дер Ляєн представила 19-й пакет санкцій проти росії