У Табачника за трихвилинний ролик заплатили майже мільйон гривень


У Табачника за трихвилинний ролик заплатили майже мільйон гривень

Міністерство освіти заплатило 918 тисяч гривень за трихвилинний рекламний ролик про освіту.

Про це пише в своєму блогу на Українській правді журналіст телеканалу СТБ Сергій Андрушко.

Як пише Андрушко, Міністерство освіти не оголошувало тендеру, де могли б взяти участь всі бажаючі. Як вказано у відповіді на інформаційний запит журналіста, застосування цієї процедури було погоджене з Міністерством економіки, у свою чергу Міністерство освіти придбало "послуги у одного учасника - компанії - "Місія України - відома".

"Режисер і художник за 4 дні роботи разом отримали 100 тисяч гривень. Відповідно один знімальний день оплачувався їм з держбюджету 15 і 10 тисяч гривень. Актори, дублери, люди для масових сцен обійшлися Міністерству освіти в 44 тисячі гривень. Причому, 8 акторів першої категорії за один знімальний день коштували українським платникам податків 24 тисячі", - пише Андрушко.

За інформацією журналіста, розробники креативної концепції накреативили на 16 тисяч гривень, 7 тисяч гривень пішло на непередбачені витрати. З витрат, які сплатили чиновники з міністерства освіти, було 20 рацій для спілкування вартістю 3200 гривень. 36 тисяч гривень пішло на комісію студії.

"Минулого року Міністерство освіти замовило ще один рекламний ролик про освіту. Його вартість була порівняно скромною 110 тисяч, але і хронометраж менший - 1 хвилина. Все робила та ж компанія "Місія України - відома". Деякі кадри двох відеороликів ідентичні, хоча Міністерство освіти окремо проплатило за креативність цього ролика. Сума становила 16 тисяч гривень", - відзначив журналіст.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua