ЄК визначила рівень викидів CO2 для літаків, квоти введе з 2012 р. — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ЄК визначила рівень викидів CO2 для літаків, квоти введе з 2012 р.

Енергетика
110
Єврокомісія (ЄК) опублікувала в понеділок розрахункові дані щодо рівня викиду вуглекислого газу літаками, на основі яких будуть розраховуватися квоти на емісію CO2.
"Європейська комісія подолала сьогодні важливий етап у підготовці повного включення авіації в систему ЄС з обміну квотами на емісію вихлопних газів починаючи з 1 січня наступного року", - сказано в прес-комюніке Єврокомісії, поширеному в Брюсселі.
"Обсяг вихлопів в авіації зростає швидше, ніж в будь-якій іншій галузі, і всі прогнози вказують на те, що так і буде продовжуватися, якщо нічого не змінювати. Необхідно вжити сильних заходів. Публікуючи дані, на основі яких будуть обчислюватися асигнування, ми готуємося повністю включити авіацію в систему обміну квотами на емісію газів", - заявила член Європейської комісії Коні Гедегард, відповідальна за боротьбу з кліматичними змінами.
Оголошений рівень вихлопів для розрахунку квот побудований на середньому показнику річної емісії газів на всіх авіарейсах 2004, 2005 і 2006 років, що приземлялися в ЄС чи злітали з його території. Дані для розрахунку були надані Євроконтролем - європейською організацією з безпеки повітряної навігації. Крім того, використовувалася інформація про реальне споживання палива, надана авіакомпаніями.
Нові правила наберуть чинності з 1 січня 2012 року. Квотування парникової емісії націлене на стимулювання інвестицій в розробку більш досконалих літаків і двигунів. До порушників будуть застосовуватися штрафні санкції. Забруднювачі атмосфери, що перевищують норму, повинні будуть купувати квоти у компаній, що використовують екологічні технології, або платити штрафи. Тобто, буде застосовуватися та ж схема боротьби з емісією парникових газів, яка в ЄС прийнята стосовно підприємств і електростанцій.
Ці плани викликають критику багатьох країн-партнерів Євросоюзу, включаючи Росію.
Раніше постпред РФ при ЄС Володимир Чижов заявив "Інтерфаксу", що "про це можна було б вести мову в контексті всесвітніх зусиль у боротьбі з глобальним потеплінням". "Але не в односторонньому ж порядку. Ну а якщо це так і залишити, то Росії доведеться піти на відповідні заходи. І тоді проблема платежів за транссибірські польоти європейських літаків здасться квіточками", - сказав російський постпред.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас