Київ байдужий до туристів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Київ байдужий до туристів

Казна та Політика
1068
Олександру Попову доведеться забезпечити номерами в готелях не тільки представників УЄФА, але і уболівальників Євро-2012. За словами члена президії АЛТУ Андрія Луканова, туристична галузь Києва тільки на 15% готова до проведення чемпіонату Євро-2012. "У міста немає ні інформаційного забезпечення, ні сертифікації туристичного маршруту і туристичних об'єктів", - підкреслив Луканов. На його думку, в Києві частково вирішеним можна назвати питання розселення приїжджих у готелі, і закритим - питання забезпечення продуктами. Водночас столичні готелі готові лише до розміщення представників УЄФА, тоді коли вболівальників пропонується розміщувати в приватному секторі, відзначив Луканов.
Столична влада не бачить приводу для занепокоєння. Перед Києвом стоїть завдання розмістити 200-250 тис. футбольних уболівальників. Для цього потрібно 7300 номерів, з них 1 950 в п'ятизіркових готелях, 4 950 - у чотири-, решта - у тризіркових готелях, повідомив начальник управління туризму, готельного господарства та курортів КМДА Микола Грицик. "На сьогодні столичні готелі підписали 79 угод з офіційним туроператором УЄФА компанією TUI Travel на 6495 номерів", - повідомив він. Не вистачає ще 805. За словами чиновника, в Києві в рамках підготовки до чемпіонату будується ще 9 готелів (два п'яти-, чотири чотирьох- і три тризіркових) на 1683 номери. Дефіцит у номерах готелів з чотирма зірочками буде перекритий за рахунок підвищення категорії трьох готелів більш низького рівня.
"Взяті міськадміністрацією зобов'язання перед керівництвом УЄФА будуть виконані з профіцитом у 946 номерів", - пообіцяв Грицик. Крім того, до кінця цього року заплановано переоснастити десять установ для розміщення туристів на 1343 номери, реконструювати десять готелів з двохтисячним номерним фондом і відремонтувати три готелі на 500 номерів. "На сьогодні Київ готовий розмістити в гуртожитках, готелях, які не увійшли до списку для розміщення сім'ї УЄФА, теплоходах, базах відпочинку тощо близько 90 тис. уболівальників", - підсумував чиновник.
Для міста чемпіонат - це шанс прискорити розвиток туристичної галузі, сказав заступник голови КМДА Руслан Крамаренко. "Ми готові вислухати всі пропозиції від інвесторів і компаній, що працюють на ринку туристичних послуг і включити "зелене світло" всій дозвільній документації щодо об'єктів, пов'язаних з розвитком туристичної галузі", - стверджує пан Крамаренко. Але статистика поки не радує. Кількість іноземних туристів, за словами заступника голови КМДА, за останні десять років виросла у Києві з 107 тис. до 279 тис. "Для такого міста як Київ це досить низький показник", - визнає пан Крамаренко. Набагато більше киян віддають перевагу виїхати за кордон. Минулого року, як розповів чиновник, кількість киян, які виїжджали за кордон, збільшилася на 40% - до 1,5 млн. чол. Одна з основних причин низького туристичного потоку - відсутність у столиці готелів, орієнтованих на приїжджих із середнім достатком.
"У Києві зараз 7% п'яти-, 20% чотирьох-, 34% трьох-, 30% двох-і 9% однозіркових готелів", - стверджує експерт з питань готельного девелопменту компанії PKF hotelexperts GmbH (Австрія) Іван Лунь. В порівнянні з європейськими містами, в столиці України, за його словами, спостерігається перекіс у бік готелів високої категорії, серед яких "Хаятт", "Інтерконтиненталь", "Прем'єр Палас", "Редіссон", а туристів можна залучити за рахунок збільшення кількості брендових готелів категорії двох і трьох зірок. "Зараз у столиці всього 8% брендових готелів, решта - небрендові, тоді коли приміром у Франції 70% брендових", - відзначає експерт. Проекти з будівництва таких готелів, за його словами, користуються прихильністю девелоперів і банкірів (легше отримати кредит і знайти замовника для проекту), осікльки готельний бренд гарантує повернення інвестицій. Для бізнесу вони вигідні і порівняно швидкою окупністю. "Орієнтовно будівництво тризіркового готелю окупається через п'ять років, готелю більш високої категорії - через 6-9 років", - зазначив Лунь. Для того, щоб іноземні інвестори почали вкладати у розвиток туристичної галузі Києва, як резюмував експерт, необхідно створити прозорий порядок надання земельних ділянок, а також виробити зрозумілі для інвесторів умови проведення аукціонів.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас