"Ъ": Клієнтам з найбільшим бюджетом телереклама обійдеться дорожче — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": Клієнтам з найбільшим бюджетом телереклама обійдеться дорожче

224
Рекламні агентства почали отримувати умови розміщення реклами на каналах альянсу груп StarLightMedia (SLM; телеканали ICTV, "Новий канал", СТБ та інші) та "Інтер" ("Інтер", НТН, "Мега"). Про отримання умов з ряду клієнтів розповіли в агентствах Mindshare, AMM/Vizeum та інших.
"На цей час вдається домовитися по клієнтах з невеликим (до 8 млн грн) і середнім (до 50 млн грн) бюджетом. Для них інфляція склала близько 30% в порівнянні з ціною минулого року, що прийнятно", - відзначило джерело в одному з агентств.
Набагато складніше домовитися про розміщення великим клієнтам - з бюджетом понад 50 млн грн. Традиційно такі компанії отримували найбільші знижки на телерекламу. "Різниця в цінах для великих і середніх клієнтів могла доходити до 50%. Це великі міжнародні компанії, які чимало вклали в розвиток рекламного ринку і завжди розраховують на більш лояльні умови", - говорить керівний директор AMM/Vizeum Оксана Стехін. Але цього року сейлз-хауси наполягають на більш високій інфляції - деяким клієнтам сейлз-хауси підвищили ціни на 50-70%.
Директор StarLight Sales Андрій Партика пообіцяв прокоментувати ситуацію не раніше, ніж через два тижні. Генеральний директор сейлз-хауса "Відмінна реклама" (продає рекламу на каналах групи "Інтер") Олег Павленко також відмовився від коментарів. Раніше сейлз-хауси пояснювали підвищення цін тим, що український ринок телереклами дуже недооцінений і цього року для його розвитку необхідне підвищити ціни мінімум на 40% (див. Ъ від 6 вересня 2010).
У великих клієнтів практично немає альтернатив. "Для FMCG виробників реклама на ТБ важлива для підвищення продажів. Вони не зможуть відмовитися від цього медіаносія і повністю відмовитися від каналів альянсу", - зазначив виконавчий директор Mindshare Олексій Вірко. Трохи дешевше наразі продає рекламу група "1+1". "Максимальна інфляція на каналах нашої групи зараз становить 30-40%. Але з великими клієнтами ми поки не домовлялися про умови", - повідомив керівник відділу продажів групи "1+1" Дмитро Лисицький.
Але частка альянсу на ринку цього року, за оцінками учасників ринку, перевищує 60%. В результаті великі клієнти будуть змушені або скорочувати активність на телебаченні, або направити на нього бюджети, призначені для інших медіа. "Під час кризи деякі клієнти відразу перестали розміщуватися в зовнішній рекламі та пресі. Я не виключаю, що і цього разу витрати на ці медіа будуть скорочуватися", - говорить пан Вірко.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас