Київ вивчає доцільність будівництва тунелю під Дніпром — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Київ вивчає доцільність будівництва тунелю під Дніпром

Казна та Політика
657
Київ вивчає техніко-економічне обґрунтування будівництва тунелю під Дніпром, зроблене міжнародними фахівцями.
Після вивчення цих матеріалів буде прийнято рішення про доцільність реалізації проекту. Про це розповів генеральний директор комунальної корпорації "Київавтодор" Георгій Глінський.
Відповідаючи на запитання, на якій стадії перебуває проект з будівництва тунелю під Дніпром, він сказав: "Ми взяли у Європейського банку грант в 216 тисяч євро і провели міжнародний тендер, найняли консультантів, які зробили техніко-економічне обґрунтування. Вони дали рекомендації стосовно того, наскільки це буде ефективно, яка окупність цього проекту буде і яка ефективність буде для Києва. Зараз ці висновки розглядаються, і я думаю, що буде прийнято рішення, оголошено інвестиційний конкурс на визначення інвестора, який будуватиме цей тунель".
Глинський відзначив, що, згідно з попередніми висновками експертів, якщо цей тунель буде побудований і буде введена плата за проїзд, то витрати міста окупляться лише на 20%.
"Інше - потрібно передбачати з бюджету. Це досить дорогий проект. Так, це невигідно, але в цілому, якщо порахувати, зменшується навантаження транспорту і в цілому для Києва це вигідно", - переконаний керівник корпорації.
Нагадаємо, за рішенням Київради від 2007 року про програму будівництва та реконструкції дорожньо-транспортних об'єктів столиці, автомобільний тунель від площі Перемоги до станції метро "Лівобережна" планується побудувати до 2013 р.
Згідно з документом, розпочати будівельні роботи планувалося в травні 2009 р. Орієнтовна вартість будівництва - 2,5 млрд. грн.
У квітні 2010 року в.о. начальника Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища Києва Сергій Броневицький повідомив, що Концепція нового Генерального плану розвитку Києва передбачає будівництво в столиці декількох транспортних тунелів.
За його словами, вони будуть виконувати функції як тунелів, які відводять транспорт з центральної частини міста, функції тунелів-дублерів під проїжджою частиною існуючих доріг, і функції транспортних переходів під існуючими водними перешкодами на півночі і на півдні міста Києва.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас