Попов затвердив нову структуру апарату КМДА
Голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов підписав розпорядження, яким затвердив нову структуру апарату Київської міської державної адміністрації. Про це йдеться на офiцiйному веб-порталі Київської мiської влади.
Так, апарат складатиметься із 10 управлінь, 11 відділів та 2 секторів.
Зокрема:
- Управління організаційного забезпечення голови Київської міської державної адміністрації (патронатна служба).
-Управління організаційного забезпечення першого заступника голови Київської міської державної адміністрації.
- Відділ організаційного забезпечення діяльності заступників голови КМДА.
- Відділ організаційного забезпечення діяльності заступника керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
- Управління документального забезпечення.
- Управління кадрової роботи і нагород.
- Контрольне управління.
- Управління міжнародних зв'язків.
- Управління організаційної роботи.
- Юридичне управління.
- Управління з питань звернень громадян.
- Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції.
- Відділ фінансового забезпечення та звітності.
- Відділ координації роботи проектних і будівельних організацій.
- Відділ інформаційного забезпечення (прес-служба).
- Відділ з питань мобілізаційної роботи.
- Регіональний відділ адміністрування Державного реєстру виборців.
- Сектор режимно-секретної роботи.
- Сектор забезпечення роботи адміністративної комісії.
- Управління організаційного забезпечення голови Київської міської державної адміністрації (патронатна служба).
-Управління організаційного забезпечення першого заступника голови Київської міської державної адміністрації.
- Відділ організаційного забезпечення діяльності заступників голови КМДА.
- Відділ організаційного забезпечення діяльності заступника керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
- Управління документального забезпечення.
- Управління кадрової роботи і нагород.
- Контрольне управління.
- Управління міжнародних зв'язків.
- Управління організаційної роботи.
- Юридичне управління.
- Управління з питань звернень громадян.
- Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції.
- Відділ фінансового забезпечення та звітності.
- Відділ координації роботи проектних і будівельних організацій.
- Відділ інформаційного забезпечення (прес-служба).
- Відділ з питань мобілізаційної роботи.
- Регіональний відділ адміністрування Державного реєстру виборців.
- Сектор режимно-секретної роботи.
- Сектор забезпечення роботи адміністративної комісії.
"Реорганізація апарату КМДА - це ще один крок у напрямку оптимізації роботи міської влади. Для того, аби уникнути дублювання функцій підрозділами апарату, у тижневий термін мають бути розроблені та подані на затвердження структури управлінь і відділів та штатний розпис апарату", - зазначив Олександр Попов.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною