Святковий сезон в США вдався: роздрібні продажі зросли на 10-12% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Святковий сезон в США вдався: роздрібні продажі зросли на 10-12%

Казна та Політика
124
Роздрібні продажі в США в листопаді-грудні 2010 року продемонстрували істотне зростання в порівнянні з аналогічним періодом 2009 року на тлі загального поліпшення економічної ситуації та споживчої довіри.
Ситуацію не зіпсували навіть снігові замети, що блокували рух в США в кінці грудня, пише AntwerpFacets.
Онлайн-продажі в листопаді-грудні склали рекордні за всю історію відстеження показника $32,6 млрд, що на 12% вище рівня за ті ж два місяці 2009 року, свідчать дані дослідницької компанії comScore.
При цьому експерти компанії прогнозували менший підйом - на 11%, зазначив голова ради директорів comScore Джіан Фулгоні.
"Цей сезон залишиться в пам'яті завдяки неймовірному успіху кіберпонеділка, коли продажі за один день вперше в історії перевищили $1 млрд, до того ж вперше кіберпонеділок став днем максимальних онлайн-покупок за рік", - сказав Дж.Фулгоні.
Перший понеділок після Дня подяки, який у 2010 році випав на 29 листопада, з легкої руки Shop.org, відділення Національної федерації роздрібної торгівлі США, охрестили "кіберпонеділок". Дослідження показують значне зростання продажів у цей день у 70-80% онлайн-ритейлерів: присвятивши вихідні "реальному шопінгу", споживачі виходять у понеділок на роботу і продовжують робити покупки, але вже в Інтернеті.
Продажі 29 листопада склали $1,028 млрд. Другий результат з онлайн-продажів за рік показав так званий "зелений понеділок" (2-й понеділок грудня, традиційно кращий день продажів за сезон для інтернет-аукціону eBay) - $954 млн. За день продажів з безкоштовною доставкою (17 грудня) ритейлери виручили $942 млн. Усього за різдвяний сезон у США було зафіксовано 8 днів, коли продажі в Інтернеті перевищували $900 млн.
За даними індексу National Retail Estimate (NRSE) компанії ShopperTrak, що займається збором і аналізом інформації про роздрібну торгівлю, роздрібні продажі за тиждень після Різдва за григоріанським календарем, з 27 грудня по 2 січня, підскочили на 15,3%, в той час як число відвідувачів у магазинах зросло на 3,5%.
Продажі предметів розкоші в США минулого місяця збільшилися на 8,5% в порівнянні з груднем 2009 року, коли приріст з 2008 року склав 5,5%, повідомляється в доповіді SpendingPulse компанії MasterCard Advisors. При цьому продажі ювелірних виробів, які SpendingPulse не включає до предметів розкоші, зросли на 10,4%.
За оцінками аналітиків MasterCard Advisors, темпи зростання продажів у святковому сезоні 2010 року були найвищими як мінімум з 2006 року.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас