Інтернет допоможе всім — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Інтернет допоможе всім

526
Майже тридцять найбільших інтернет-магазинів розраховують на істотне зростання продажів за підсумками передсвяткового сезону, повідомляє comScore Inc. Два з половиною десятка великих інтернет-магазинів стверджують, що їх продажі впродовж листопада збільшилися на 20% відносно аналогічного періоду минулого року, повідомляє comScore. При цьому їх частка в загальному обсязі продажів онлайн зросла на 4,2% і досягла 67,8%. Для порівняння, продажі невеликих і середніх інтернет-магазинів залишалися стабільними. Внаслідок цього їх частка ринку знизилася з 36,4% до 32,2% у грошовому вираженні.
Компанія не уточнює, які саме магазини входять до цього списку, проте аналітик comScore Ендрю Ліпман стверджує, що він практично ідентичний зі списком Тор 500 Guide за версією сайту Internet Retailer.
Так, наприклад, у понеділок 6 грудня, у так званий Cyber Monday, онлайн-продажі вперше в історії переступили мільярдний рубіж (маркетинговий термін, що позначає понеділок, наступний за "чорною п'ятницею" після Дня подяки у США. Термін був створений компаніями, які стимулювали споживачів здійснювати покупки онлайн. Вперше цей термін був використаний в листопаді 2005 р., - ред). Правда, після піку показники онлайн-продажів дещо знизились, хоча інколи і перевищували відмітку в $800 млн. "Ми вважаємо, що зниження динаміки відбувається через те, що найвигідніші дискаунт-пропозиції були представлені покупцям дещо раніше, - говорить Жан Фулгоні, співзасновник comScore Inc.- Це і зумовило ефект "втоми" саме в ті дні, які слідували за Cyber Monday. Не виключено, що ми побачимо ще один схожий тиждень в самому кінці сезону, коли споживачі здійснюватимуть покупки подарунків, відкладених на останній момент".
Інші дослідження також вказують на стійке зростання онлайн-продажів у передноворічний період. Так, за даними Newtek Business Services Inc., постачальника програмного забезпечення для інтернет-торгівлі і послуг процесингу, близько 15 000 клієнтів компанії зафіксували 21% зростання продажів у "чорну п'ятницю" і відзначали 6%-е зростання впродовж всього тижня аж до Cyber Monday. Причому зростання продажів спостерігалось головним чином саме в онлайн-ритейлерів.
"В той час як в онлайн-магазинах спостерігається упевнене зростання, традиційні магазини показують скромніші результати, які лише трохи перевершують показники минулого року", - резюмує Баррі Слоун, виконавчий директор Newtek Business Services Inc.
Цей період став вдалим і для тих ритейлерів, які сфокусувались на рекламі із використанням мобільних телефонів, про це свідчать дані Millennial Media, дослідження яких охоплюють близько 80% ринку мобільної реклами у США.
Рекламісти, які використовували мобільну рекламу після Дня подяки, говорять про значне зростання взаємодії з їх брендами. Наприклад, ресторани відзначали зростання переходів із рекламних банерів на сайти закладів на 51%, в інших галузях цей показник досягав 30-31%. Причому рекламісти чекають розвитку даного тренду до кінця поточного року.
"За допомогою мобільної реклами можна істотно збільшити інформованість споживача про бренд і підвищити продажі під час свят, особливо в таких релевантних категоріях, як споживчі товари, ритейл, розваги", - говориться у дослідженні.
"Мобілізація" підтверджується і даними дослідження консалтингової фірми Accenture. За її результатами, 73% покупців, які використовують смартфони, більш схильні отримувати інформацію про ритейлера і товари за допомогою мобільного пристрою, ніж спілкуватися з консультантами в залі. Такий спосіб отримання інформації підходить лише 15% респондентів. Більш того, 71% опитаних вважають за краще шукати магазин з потрібним їм товаром за допомогою смартфона, замість того, щоб звертатися до службовців. Під час дослідження було опитано 1000 осіб, по 100 респондентів в 10 країнах світу, включаючи США, Францію, Іспанію, Італію, Великобританію, Німеччину, Бразилію, Японію, Китай та Індію.
"Смартфони постійно змінюють стосунки між ритейлером і покупцем, - говорить Джанет Хоффман, керуючий директор Accenture.- Сьогоднішні поінформовані покупці прагнуть здійснювати покупки в будь-яких роздрібних каналах, там де їм зручно і коли їм зручно. І ці тенденції з часом лише посилюватимуться. Вже зараз ми помічаємо, що споживачі відносяться до магазинів швидше як до шоу-румів, у яких можна протестувати товар, а потім зробити покупку онлайн".
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас