"Ъ": "Мотор Січ" помирилась із ДП "Антонов" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": "Мотор Січ" помирилась із ДП "Антонов"

466
Господарський суд Києва залишив без розгляду позов компанії "Мотор Січ" до ДП "Антонов", розповів глава наглядової ради запорізької компанії Анатолій Малиш. За його словами, "Мотор Січ" сама звернулась до суду з пропозицією не розглядати позов, оскільки "Антонов" підтвердив свої зобов'язання виконати умови договору із виробником. Позов не відкликали із суду, уточнив Малиш. У "Антонові" підтвердили цю інформацію. "Ми не збиралися порушувати умови договору з компанією 'Мотор Січ'", - зазначила прес-секретар підприємства Оксана Трофимчук.
Позов до "Антонова" був поданий влітку - "Мотор Січ" вимагала від авіаконцерну виконати умови договору про постачання 100 двигунів Д-436-148 виробництва "Мотор Січі" для 50 літаків Ан-148. Звернення до суду було викликане інформацією, що з'явилася, про переговори "Антонова" і Объединенной двигателестроительной корпорации (ОДК) про можливе оснащення Ан-148 альтернативними двигунами SaM146 виробництва російського "Сатурну" і французької Snecma. Ініціатором переговорів була російська сторона, це питання навіть обговорювалося на засіданні російсько-української робочої групи із питань співпраці у авіапромисловості 26 червня в Москві, стверджувало джерело.
В "Антонові" не говорили про конкретні домовленості з ОДК, але не виключали такої можливості в майбутньому. Ан-148 передбачає варіант використання альтернативного двигуна - це можливо і з конструкційної, і з технічної точки зору, додавали в "Антонові". Але глава "Мотор Січі" В'ячеслав Богуслаєв визнав, що переговори з ОДК порушують умови договору "Антонова" з його компанією.
"Мотор Січ" явно поквапилась із подачею позову, вважає глава аналітичної служби російського агентства "Авіапорт" Олег Пантелеєв. "Навіть якщо б 'Антонов' досяг конкретних домовленостей про оснащення Ан-148 російськими двигунами, процес створення нової модифікації і подальших випробувань гарантовано зажадав би більше часу, ніж виробництво 50 машин із двигунами 'Мотор Січі'", - говорить експерт.
За його словами, зараз всі сили конструкторського бюро "Антонова" в першу чергу направлені на створення модифікації і сертифікації Ан-158, а також на роботу над версією Ан-178. "У цій ситуації створення варіанту з альтернативним двигуном, який вочевидь вимагає додаткових конструкторських ресурсів, не має бути першочерговим завданням для 'Антонова'", - підкреслює пан Пантелеєв.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас