Британці розкритикували рекламу крему від зморшок — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Британці розкритикували рекламу крему від зморшок

121
Британський комітет з рекламних стандартів (ASA) заборонив рекламу крему від зморшок Nivea, яка транслювалася по національному телебаченню. Рішення ASA опубліковано на офіційному сайті організації.
На рекламу, в якій повідомлялося, що крем Nivea Q10 Plus допоможе скоротити кількість зморшок, надійшла лише одна скарга. Невдоволення британки викликав голос за кадром, який заявив, що 37 відсотків жінок відчувають себе зараз більш привабливими, ніж коли вони були молодші на 10 років.
У скарзі зазначалося, що дана реклама вводить в оману, бо в ній не уточнюється, про яких саме жінок йде мова: про всіх чи тільки про тих, хто використовує рекламований продукт. Цікаво, що ASA погодилася з цим зауваженням і попросила припинити трансляцію даного ролика.
Компанія Beiersdorf, що володіє брендом Nivea, у свою чергу заявила, що у своєму дослідженні спиралася на більш ніж 12 тисяч листів, які прийшли на електронну пошту Nivea. Втім, виробник косметики погодився, що не всі жінки, які підписалися на розсилку новин фірми, могли регулярно використовувати косметику Nivea.
У 2009 році комітет вже забороняв рекламу крему Nivea. Однак тоді регулятор вирішив, що реклама може ввести споживачів в оману, оскільки не пояснює, скільки триває ефект від косметичної продукції.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас