Лондонська Times втратила близько 90% аудиторії через платний доступ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Лондонська Times втратила близько 90% аудиторії через платний доступ

534
Всупереч очікуванням, лондонська газета The Times втратила не менше 90% своїх читачів при переході на платну версію інтернет-видання. За тим, як проходить експеримент з переходу на платний доступ до інформації, стежили протягом трьох місяців.
Про те, що аудиторія знизилася менш ніж на 90%, повідомив редактор видання Джеймс Хардінг, відповідаючи на запитання радіо "Бі-бі-сі".
Згідно з News International, британській газеті, що належить корпорації медіамагната Руперта Мердока, сайти The Times and Sunday Times, а також додаток для iPad, залучили понад 105 тис. клієнтів.
Крім того, ще 100 тис. читачів серед передплатників друкованої версії газет отримали безкоштовний доступ до інтернет-версії та активували свої акаунти.
Для порівняння, The Financial Times налічує підвищення кількості платних передплатників на 50% до 189 тис. в III кварталі. Таке зростання читачів частково пов'язане з появою iPad на прилавках.
The Financial Times завжди стягує плату з читачів, пояснюючи це тим, що такі передплатники привабливіші для рекламодавців.
За доступ до www.thetimes.co.uk і www.thesundaytimes.co.uk. читачі платять $1,61 на день або вдвічі більше, тобто $3,22 на тиждень. Додаток для iPad коштує близько $ 16 на місяць.
The New York Times планує запустити частково платну онлайн-версію в наступному році.
За матеріалами:
Газета.Ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас