До Одеси їде ревізор — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

До Одеси їде ревізор

Казна та Політика
935
На початку листопада в Одеському порту почне роботу спеціальна комісія, сформована із представників МВС, СБУ, Держкомзему, Антимонопольного комітету, КРУ і Мінтрансзв'язку, повідомило керівництво контрольно-ревізійного управління. Це буде комплексний аудит, який охопить період діяльності підприємства з 2008-го по 2009 р. Нагадаємо, минулого тижня керівництво ГоловКРУ звинуватило міністра транспорту Костянтина Єфименка у створенні перешкод для перевірок держпортів і заявило про намір вимагати його відставки.
За словами заступника голови ГоловКРУ Наталі Рубан, підставою для перевірки стане доручення Кабміну, дане шести держструктурам перевірити порт після того, як представники КРУ не були допущені туди для здійснення планової ревізії. "Перевірка буде здійснюватися відразу після виборів. Нас пов'язують із політикою, але це з політикою зовсім не пов'язане, тому що перевіряти порти ми почали ще з червня місяця", - говорить пані Рубан.
Як вже зазначалось, у своєму листі керівництву КРУ Мінтрансзв'язку пояснило свої дії тим, що в момент візиту представників відомства в порт там вже проводився операційний аудит (контроль над поточними операціями), під час якого КРУ не може виступати з ініціативою додаткової ревізії. А позиція перевіряючих ґрунтується на тому, що ініціатива щодо додаткового аудиту виходила від Кабміну, який дав на те відповідне доручення. "Те, що ми проводили - це була не ревізія. Відповідно до законодавства, ми маємо право проводити ревізію, перевірку держзакупівель і аудит.
Операційний аудит - це коли наш представник, який знаходиться в порту, підписує платіжки. Він підписав з однієї, двох, трьох ризикових операцій, а у нас було доручення прем'єр-міністра перевірити всі порти. І ми перевірили дев'ять портів, але не змогли потрапити до Маріупольського та Одеського портів ", - пояснюють у КРУ. За фактом недопуску перевіряючих у порт управління склало кілька актів, а також звернулося з ними до суду з позовом до Мінтрансзв'язку (остаточне рішення у справі поки не винесено).
У КРУ вважають, що опір керівництва порту перевірок говорить про те, що там відбуваються незаконні махінації. "Якщо ти керівник держпідприємства, то ти найманий працівник у держави, яка приходить до тебе дізнатися, як ідуть справи, а ти його не пускаєш. Питається, чому? Значить, є якась причина не пускати. Це насторожує завжди всіх", - аргументує Наталя Рубан.
Крім "підозрілої поведінки", підставою для вже озвучених звинувачень на адресу керівництва Одеського порту стали нібито неефективно витрачені 400 млн. грн. За інформацією "i", мова йде про кошти, які держава виділяє порту для будівництва нового контейнерного терміналу "Карантинний мол" (фінансується спільно з інвестором - підприємством з іноземними інвестиціями "ГПК-Україна").
В Одеському порту неохоче коментують пред'явлені звинувачення. "Я не хочу вступати в дискусію з людиною, яка не знає, про що говорить. Нехай прийде комісія, все перевірить і переконається, що це абсурд", - прокоментував начальник порту Микола Павлюк заяви Петра Андреєва. Також він додав, що найближчим часом керівництво порту опублікує офіційний прес-реліз з детальним поясненням за всіма звинуваченнями, висунутими на його адресу.
Наскільки серйозними не були б інкриміновані Миколі Павлюку порушення закону, загроза його перебуванню на своїй посаді не цілком очевидна. До цих пір сила впливу в регіоні і політична гнучкість дозволяла йому зберігати крісло при всіх урядах. Про ці якості пана Павлюка говорить хоча б той факт, що під час минулих виборів він був в Одесі довіреною особою Юлії Тимошенко, а під час цих - кандидата в мери міста від Партії регіонів Олексія Костусєва.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас