РФ не може отримати дозвіл від "Антонова" на ремонт літаків Ан-124 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

РФ не може отримати дозвіл від "Антонова" на ремонт літаків Ан-124

Казна та Політика
705
В російського авіазаводу "Авиастар-СП" виникли проблеми із відновленням дозволу корпорації "Антонов" на ремонт літаків Ан-124 "Руслан", пише "Комерсант Україна".
Зокрема, заплановане на 26 жовтня підписання нового договору між держкорпорацією "Антонов" і російським "Авиастар-СП" (входить до "Объединенной авиастроительной корпорации"; ОАК) зірвалося. У документі йдеться про право ульянівського заводу "Авиастар-СП" ремонтувати літаки Ан-124 "Руслан", інтелектуальна власність на які належить "Антонову". Проект договору мав або визначити нові умови взаємодії, або продовжити терміни дії поточного документа. Термін дії угоди, укладеної в 1999 р., закінчується 31 грудня.
Але представлений на засіданні комітету, що відбулося 27 жовтня, варіант договору так і не був підписаний, хоча і розглядався під час зустрічі. Причини затримки підписання сторони не розкривають, проте запевняють, що до кінця року всі документи будуть погоджені. Як пояснив глава корпорації "Антонов" Дмитро Кива, скоріш за все Україна продовжить ліцензійну угоду з "Авіастарому". "Конфліктної ситуації між нами немає, є певні дискусії, але це нормальний бізнес-процес. Ми відправили їм свій варіант договору", - сказав він.
Джерело в ОАК вважає, що "Антонов" чекає рішення питання про те, чи поновлюватиметься виробництво "Русланів" на "Авиастаре" (керівництво ОАК раніше оцінювало обсяг необхідних для запуску програми інвестицій на рівні 1 млрд дол.). У листопаді 2009 р. президент РФ Дмитро Медведєв дав доручення уряду "передбачити в проекті державної програми озброєння до 2020 р. створення 20 модернізованих Ан-124, а також сприяти ОАК в просуванні даної продукції на внутрішньому і зовнішньому ринках". Але програма озброєння до цих пір не прийнята. "Відновлення проекту із виробництва Ан-124 можливе лише після визначення джерел його фінансування", - пояснив Д.Кива.
Зараз в Росії 14 літаків Ан-124 експлуатуються комерційними компаніями (група "Волга-Днепр" и "Полет") і 24 - міноборони РФ. За експертними оцінками, ремонт і підтримка льотної придатності одного комерційного Ан-124 коштує близько 3,5 млн дол. на рік. Умови ремонту військових літаків не розкриваються.
Нагадаємо, 29 жовтня міністр промислової політики Дмитро Колесников заявив, що українсько-російське авіаційне спільне підприємство (СП), створене на основі ВАТ "Управляющая компания "ОАК - Гражданские самолеты", розпочне роботу вже у 2011 р. "Ми плануємо працювати вже в 2011 р. Ми дуже поспішатимемо", - запевнив міністр. Д.Колесников нагадав, що СП створене на паритетних принципах, а представники російської і української сторін входять до керівних органів за квотою 50% на 50%.
За словами міністра, створення СП дозволить отримати доступ до фінансових ресурсів. "Авіація - дуже дорога річ. У світі лише дев'ять авіаційних держав. Кількість держав, які мають повний комплекс виробництва, можна взагалі перерахувати по пальцях", - зазначив Д.Колесников.
27 жовтня повідомлялося, що український державний авіабудівний концерн (ДАК) "Антонов" і російське ВАТ "Объединенная авиастроительная корпорация" підписали угоду про створення СП на основі ВАТ "ОАК - Гражданские самолеты".
Зазначимо, 15 жовтня ц.р. ДАК "Антонов" направив Федеральній антимонопольній службі (ФАС) Росії заявку про придбання 50-відсоткової частки компанії "ОАК - Гражданские самолеты" і заявку до Національного банку України про видачу індивідуальної ліцензії на здійснення інвестицій за кордон. Заявка у ФАС була направлена в рамках проекту зі створення СП між Объединенной авиастроительной корпорацией (ОАК) і ДАК "Антонов" - ТОВ "ОАК-Антонов".
Нагадаємо, 30 вересня ц.р. російські ОАК і українська ДК "Антонов" парафували документи про створення СП. Спільна структура створюється для координації спільних авіапрограм Ан-140, Ан-148, Ан-74, Ан-70, і ін. Сторони вирішили проводити єдину цінову і маркетингову політику щоб уникнути зайвої внутрішньої конкуренції. Компанія займеться питаннями післяпродажного обслуговування, коопераційних постачань.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас