Експерти розповіли, як і що українці купують в Інтернеті — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерти розповіли, як і що українці купують в Інтернеті

553
71% українців заявили, що мають досвід здійснення онлайн покупок. З них 66% робили онлайн покупки протягом останніх 3-6 місяців, свідчать результати дослідження компанії Appleton Mayer.
Як пояснили Кореспондент.net експерти, протягом останніх п'яти років український ринок електронної комерції показував щорічне зростання на рівні 50%-60% поза залежністю від перманентних економічних коливань. Тим часом, за їх даним обсяг ринку електронної комерції в Україні становить не більше $400-$500 млн.
Відповідно до результатів дослідження, при виборі товару/послуги онлайн 63% українців віддають перевагу дзвінку в call-центр продавця, - якщо аналізувати причини такого поводження, то тільки 35% респондентів вказали, що надають перевагу винятково "живому" спілкування зі співробітниками онлайн магазинів.
В той же час, відзначають в Appleton Mayer, пригнічує українців відсутності вичерпної інформації про товар/послузі (60%), відсутності інформації про наявність товару (51%) і через занадто тривале очікування зворотного зв'язку після оформлення замовлення онлайн (44%). Таким чином, говорять дослідники, доводиться констатувати, що дотепер в українських онлайн продажах присутня значна частка оффлайн-операцій.
Разом з тим, автори опитування констатували, що комп'ютери та оргтехніка (включаючи комплектуючі), побутова техніка та книги стали найпопулярнішими товарними категоріями серед товарів, які українці купують онлайн.
Відповідно до результатів дослідження, до інших категорій товарів, які респонденти найчастіше купували онлайн, також ставляться: мобільні телефони ьа аксесуари (27%), бронювання/покупка квитків (22%), сувенірно-подарункова продукція (16%), їжа і напої (12%), товари для дітей (11%), мультимедійна продукція (9%), канцтовари (9%), фото- і аудіотехніка (8%).
Автори документу також відзначають, що 71% українців оплачують онлайн покупки наявними (при доставці), 19% вибирають спеціалізовані системи онлайн платежів, 18% оплачують замовлення за допомогою банківських карт, 13% вибирають банківське переведення й 7% - накладений платіж, у той час як альтернативні способи оплати (наприклад, через платіжні термінали) займають 2%.
Примітно, що під час дослідження 79% респондентів вказали економічну вигоду від покупок в онлайн магазинах як основна перевага. "У цілому ж українські споживачі стали набагато вимогливішими. У пошуках найбільш вигідної цінової пропозиції вони також готові платити за якість і рівень сервісу", - резюмували в Appleton Mayer.
В той же час, за результатами дослідження, основними факторами, які відштовхують (можуть відіпхнути) від здійснення покупок онлайн, для українських споживачів є: сумнівна репутація онлайн продавця (77%), неможливість побачити і протестувати товар до здійснення покупки/замовлення (73%), непевність у порядності й надійності онлайн продавця (72%), непевність у тому, що оплачений товар доставлять у належному (неушкодженому) стані (48%), низький рівень обслуговування (45%).
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас