Європейці припинили купувати авто — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Європейці припинили купувати авто

Казна та Політика
1172
Європейська асоціація автовиробників (ACEA) повідомила, що за підсумками вересня в 27 країнах - членах ЄС кількість реєстрацій нових автомобілів зменшилась у порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 9,6% і склала 1,2 млн. машин. Зниження продажів в Європі нових автомобілів зареєстроване вже шостий місяць поспіль. В цілому протягом трьох кварталів 2010 р. кількість зареєстрованих нових автомобілів в Європейському союзі знизилася на 4,3% і склала 10,251 млн. машин.
Лідером із кількості проданих легкових автомобілів у вересні стала Великобританія, де було реалізовано 335 тис. машин, що на 8,9% менше, ніж роком раніше. Обсяг продажів легкових автомобілів у Німеччині у вересні 2010 р. знизився на 17,8% - до 260 тис. машин. Продажі автомобілів зменшились також у Франції та Італії - на 8,2% і 18,9% відповідно (170 тис. од. і 154 тис. од.).
Найбільше інтерес до покупки нових автомобілів знизився в Іспанії (на 27,3%). Повний обвал продажів спостерігається на автомобільному ринку Греції, де попит на нові машини зменшився на 49,9%. "У вересні всі основні ринки скорочувалися", - говориться у заяві ACEA. Падіння продажів почалося відразу після того, як у провідних країнах Європи були скасовані державні пільги на покупку нових машин.
Лідером із продажів автомобілів в Європі за підсумками вересня 2010 р. став німецький концерн Volkswagen, який реалізував за цей місяць 262,6 тис. машин, - на 4,3% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Окрім Volkswagen, до п'ятірки концернів - лідерів із продажів у Європі увійшли французькі PSA Peugeot Citroen (153,7 тис. автомобілів), італійський Fiat Group (121,7 тис.), американський Ford (108,7 тис.) і французький Renault (108,6 тис.). Проте в порівнянні з результатами вересня 2009 р. попит на автомобілі даних виробників знизився. Найзначніше падіння продажів на європейському ринку у вересні було зафіксоване в американського концерну Chrysler - на 38,5%. Єдині автовиробники, в яких обсяг реалізованих автомобілів у вересні 2010 р. збільшився, - японська компанія Mitsubishi (+38,4%) і німецький концерн Daimler (+6,5%).
Порівняно з падінням продажів в Європі, шалений і нестримний автомобільний бум спостерігається в Росії, де у вересні продажі легкових автомобілів і вантажівок на 55% перевищили торішній показник. Всього у вересні на російському ринку було продано 185,953 тис. автомобілів. За підсумками січня-вересня 2010 р. продажі легкових і легких комерційних автомобілів в Росії зросли на 18% - до 1,321 млн. машин. Зростанню попиту на автомобілі в Росії сприяла урядова програма виплати премій за машини, здані в утиль.
Попит на нові автомобілі у вересні збільшувався також на ринках Китаю і Індії, що налічують сотні мільйонів споживачів. Так, в Індії зростання продажів нових автомобілів у вересні склало 28%. На ринку Китаю з початку 2010 р. обсяги продажів автомобілів збільшилися на 22%. За цей період в Китаї було продано більше 8 млн. автомобілів. В той же час на автомобільному ринку Бразилії у вересні був зареєстрований незначний спад і скорочення продажів на 2%. Проте за дев'ять місяців 2010 р. в Бразилії було продано близько 2,4 млн. автомобілів, а попит за цей період збільшився на 7%.
У США автомобільний ринок також відчуває себе набагато краще, ніж в Європі. За підсумками вересня в США було продано більше 956 тис. нових автомобілів, що на 28% більше, ніж у вересні минулого року. В той же час в Японії помічене лише незначне підвищення попиту з початку року. У вересні кількість зареєстрованих в Японії нових автомобілів знизилася на 3%, проте в порівнянні з аналогічним періодом минулого року попит зріс на одну п'яту і склав 3,5 млн. автомобілів.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас