Українська родина витрачає на одяг 400 грн на місяць — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українська родина витрачає на одяг 400 грн на місяць

4350
Так, до 100 гривень витрачає на місяць кожна шоста родина, від 100 до 300 гривень - майже кожна четверта, від 300 до 500 гривень - майже кожна п'ята і так далі
Кожен місяць здійснюють покупки одягу і взуття 16% опитаних, один-два рази на сезон - 41%, один-два рази на рік - 22%, рідше, ніж раз на рік - 13%.
Найбільш активні в питанні покупки одягу жителі Заходу і Півночі (перш за все в Києві), менш активні - на Сході і Донбасі, повідомляє Соціологічна група "Рейтинг".
Також, за результатами опитування, молодь частіше купує одяг, респонденти у віці старший 60 років купують одяг рідше, ніж один раз на рік, активніші споживачі в містах і жінки.
Опитані з доходом 3000 гривень і більше майже удвічі частіше купують одяг, ніж респонденти із доходами до 1000 гривень. Працюючі в 1,5 рази частіше купують одяг ніж безробітні, хоча і в цій категорії активні - студенти і домогосподарки, також, чим вища освіта респондента, тим частіше він купує одяг і взуття. Неодружений активніший в плані купівлі одяг, ніж люди у шлюбі, водночас одружені активніші, ніж розлучені.
Абсолютна більшість українців купує одяг і взуття на ринках (84%) і ця ситуація характерна для всіх без виключення регіонів. Третина опитаних здійснює покупки в невеликих магазинах, 14% - в універмагах і супермаркетах, 5% - в магазинах "брендового" одягу, 1% - в інтернеті, 1% - за кордоном.
27% опитаних купують одяг і взуття українського виробництва, 22% - з Туреччини, 20% - Польщі, 19% - Китаю, 16% - країн Західної Європи, 11% - Росії, 8% - Білорусі, інші країни - 5%. В той же час 42% опитаних не звертають уваги на виробника при покупці.
Майже третина респондентів назвали серед причин, чому не користуються вітчизняною продукцією, малу кількість місць її продажу, або взагалі їх відсутність. Ключовою перешкодою для покупки українського одягу і взуття називали невідповідність критерію "ціна/якість" (45%) і низьку якість продукції (37%), ще 31% назвали малий асортименти і 14% - невідповідність тенденціям моди.
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас