РФ, Білорусь та Казахстан обнулили мито на ввезення цивільних пасажирських літаків масою 90-120 т — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

РФ, Білорусь та Казахстан обнулили мито на ввезення цивільних пасажирських літаків масою 90-120 т

204
Ввезення цивільних пасажирських літаків з масою порожнього спорядженого апарату від 90 т до 120 т (код ТН ЗЕД ТЗ 8802 40 002 4) на територію Митного союзу Республіки Білорусь, Республіки Казахстан і РФ буде здійснюватися за ставкою ввізного мита у розмірі, що дорівнює нулю. Рішення про це прийняла комісія Митного союзу, передає РБК.
Під цю категорію літаків потрапляють широкофюзеляжні далекомагістральні лайнери зарубіжного виробництва (у тому числі Boeing 767 і Airbus 330-200).
При ввезенні інших цивільних літаків (код ТН ЗЕД ТЗ 8802 40 002 5) буде діяти мито в розмірі 20%, говориться в матеріалах комісії. Також розширено перелік товарів, що тимчасово ввозяться з повним умовним звільненням від сплати митних зборів і податків. У нього включені літаки під вищевказаним кодом ТН ЗЕД ТЗ. Виняток складають повітряні судна з максимальною кількістю посадкових місць, зазначеним у схемі розміщення пасажирів (LOPA), від 50 до 111 чоловік і від 160 до 219 чоловік.
Як повідомляється, учасники зовнішньоекономічної діяльності держав Митного союзу повинні укласти договори і помістити літаки під процедуру тимчасового ввезення до 31 грудня 2013 р. Для них граничний термін тимчасового ввезення відповідає періоду, зазначеному в договорі, але не більше ніж до 31 грудня 2018 р.
Нагадаємо, в кінці липня ц.р. підкомісія з митно-тарифного і нетарифного регулювання, захисних заходів у зовнішній торгівлі урядової комісії з економічного розвитку та інтеграції визнала за доцільне пропозицію про встановлення нульової ставки ввізного мита на літаки з масою порожнього спорядженого апарату в межах від 90 до 120 т.
Як заявляв раніше заступник міністра економічного розвитку РФ Андрій Слєпнєв, країни Митного союзу мають намір зберегти ввізні мита тільки на ті типи літаків, аналогічні яким виробляються в Росії. Імпортні мита на крупнофюзеляжние літаки повинні були усунути в короткі терміни.
"Це питання опрацьовано, і нам вдалося знайти таке рішення, щоб не було проблеми з постачаннями цієї техніки в усі три країни (Росія, Білорусія і Казахстан)", - уклав тоді О.Слєпнєв.
В даний час в РФ діють нульові мита на ввезення літаків цивільної авіації місткістю менше 19 чоловік і більше 300. На решту літаки діє мито в розмірі 20%. У червні 2010 р. підкомісія з митно-тарифного і нетарифного регулювання, захисних заходів у зовнішній торгівлі комісії уряду РФ з економічного розвитку та інтеграції в цілому схвалила пропозицію про обнулення імпортних мит відносно цивільних літаків з кількістю посадкових місць більше 250. При цьому було прийнято рішення про застосування при деталізації лайнерів характеристики "маса порожнього обладнаного апарата" в якості основного критерію.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас