Витрати рекламодавців в Азії перевищили 67 мільярдів доларів за півроку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Витрати рекламодавців в Азії перевищили 67 мільярдів доларів за півроку

181
Рекламодавці з країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону в першій половині 2010 року витратили на рекламу в цілому 67,69 мільярда доларів. Про це повідомляє AFP із посиланням на дані дослідницької компанії Nielsen.
В порівнянні з аналогічним періодом 2009 року витрати рекламодавців у вказаному регіоні в січні-червні 2010-го зросли на 17 відсотків, а порівняно з першим півріччям 2008 року - на 20 відсотків. На думку аналітиків Nielsen, це свідчить про поступове відновлення рекламного ринку Азії після кризи.
Найбільше - на 33 відсотки - збільшили свої витрати на рекламу індійські компанії. В Індонезії зростання рекламних витрат склало 29 відсотків, в Гонконгу - 25 відсотків. У Південній Кореї витрати на рекламу зросли на 18 відсотків, в Китаї - на 14 відсотків, в Австралії - на 11 відсотків.
В квітні поточного року рекламне агентство ZenithOptimedia опублікувало прогноз витрат на рекламу в 2010 році. Очікується, що рекламний ринок в країнах Азії (без врахування Японії) зросте на 10 відсотків. Для порівняння, ZenithOptimedia вважає, що в розвинених країнах ринок реклами за підсумками поточного року скоротиться, хоч і мало - на 0,8 відсотка.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас