265
В Сингапурі клієнт Societe Generale звинуватив банк у наданні хибної інформації
— Казна та Політика
Суд Сингапуру взяв до розгляду позов клієнта підрозділу Societe Generale - Societe Generale Bank & Trust Singapore Branch - стосовно банку і двох його співробітниць. Їх звинувачують у використанні практично всіх коштів клієнтського рахунку у розмірі 10 млн доларів і в спробах приховати збитки, які нібито робилися ними впродовж декількох років.
Про це повідомляє агентство Bloomberg, передає РИА Новости.
Чань Леон Чен, резидент Австралії, подав до суду на Societe Generale Bank & Trust Singapore Branch і двох його співробітників, заявивши, що "методи управління активами відповідачів призвели до значних збитків, а банкіри надавали невірну інформацію протягом тривалого періоду часу".
Societe Generale тимчасово усунув виконавчого директора Джені Лю Марн Лєн і її прямого спостерігача Ліліан Ен після виявлення збитків. Згідно з позовом, обидві співробітниці нібито переконували Чань Леона Чена протягом декількох років у тому, що баланс рахунку складав приблизно 8 млн доларів, і для підтвердження надавали відповідні документи, проте при цьому рахунок був майже вичерпаний.
Позивач хоче отримати компенсацію у розмірі 7,9 млн доларів, які є різницею між 8,2 млн (вони, за даними банкірів, станом на 3 березня були на рахунку клієнта) і поточним обсягом коштів в 287,55 тис. доларів.
За матеріалами: РІА Новини
Поділитися новиною
Також за темою
Мінекономіки затвердило нову редакцію угод про користування надрами
Уряд спростив операторам зв’язку процедури будівництва станцій
Зеленський назвав сценарії отримання репараційної позики для України
«Податок на OLX»: чотири цифрові платформи підтримали ініціативу уряду
ПДФО цього року приніс бюджету на 86 млрд грн більше, ніж торік
Італія, Мальта і Болгарія виступили проти використання російських активів для кредиту Україні
