В Сингапурі клієнт Societe Generale звинуватив банк у наданні хибної інформації


В Сингапурі клієнт Societe Generale звинуватив банк у наданні хибної інформації

Суд Сингапуру взяв до розгляду позов клієнта підрозділу Societe Generale - Societe Generale Bank & Trust Singapore Branch - стосовно банку і двох його співробітниць. Їх звинувачують у використанні практично всіх коштів клієнтського рахунку у розмірі 10 млн доларів і в спробах приховати збитки, які нібито робилися ними впродовж декількох років.

Про це повідомляє агентство Bloomberg, передає РИА Новости.

Чань Леон Чен, резидент Австралії, подав до суду на Societe Generale Bank & Trust Singapore Branch і двох його співробітників, заявивши, що "методи управління активами відповідачів призвели до значних збитків, а банкіри надавали невірну інформацію протягом тривалого періоду часу".

Societe Generale тимчасово усунув виконавчого директора Джені Лю Марн Лєн і її прямого спостерігача Ліліан Ен після виявлення збитків. Згідно з позовом, обидві співробітниці нібито переконували Чань Леона Чена протягом декількох років у тому, що баланс рахунку складав приблизно 8 млн доларів, і для підтвердження надавали відповідні документи, проте при цьому рахунок був майже вичерпаний.

Позивач хоче отримати компенсацію у розмірі 7,9 млн доларів, які є різницею між 8,2 млн (вони, за даними банкірів, станом на 3 березня були на рахунку клієнта) і поточним обсягом коштів в 287,55 тис. доларів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua