263
В Сингапурі клієнт Societe Generale звинуватив банк у наданні хибної інформації
— Казна та Політика
Суд Сингапуру взяв до розгляду позов клієнта підрозділу Societe Generale - Societe Generale Bank & Trust Singapore Branch - стосовно банку і двох його співробітниць. Їх звинувачують у використанні практично всіх коштів клієнтського рахунку у розмірі 10 млн доларів і в спробах приховати збитки, які нібито робилися ними впродовж декількох років.
Про це повідомляє агентство Bloomberg, передає РИА Новости.
Чань Леон Чен, резидент Австралії, подав до суду на Societe Generale Bank & Trust Singapore Branch і двох його співробітників, заявивши, що "методи управління активами відповідачів призвели до значних збитків, а банкіри надавали невірну інформацію протягом тривалого періоду часу".
Societe Generale тимчасово усунув виконавчого директора Джені Лю Марн Лєн і її прямого спостерігача Ліліан Ен після виявлення збитків. Згідно з позовом, обидві співробітниці нібито переконували Чань Леона Чена протягом декількох років у тому, що баланс рахунку складав приблизно 8 млн доларів, і для підтвердження надавали відповідні документи, проте при цьому рахунок був майже вичерпаний.
Позивач хоче отримати компенсацію у розмірі 7,9 млн доларів, які є різницею між 8,2 млн (вони, за даними банкірів, станом на 3 березня були на рахунку клієнта) і поточним обсягом коштів в 287,55 тис. доларів.
За матеріалами: РІА Новини
Поділитися новиною
Також за темою
Податки для банків: чому це викликало критику з боку фінансового сектору
Обхід першочергового права викупу землі: в чому суть цієї схеми
Строки подання заяви на реєстрацію платником ПДВ — ДПС нагадала
Особи з інвалідністю другої групи отримають до 11 000 грн пенсії
Зовнішня допомога: скільки Україні не вистачає на 2026−2027 роки
Кабмін оновив правила евакуації населення: про що йдеться