181
В'єтнамські банки заманюють клієнтів німецьким пивом, простирадлами і тонометрами
У В'єтнамі традиція залучати клієнтів різними дарунками і безкоштовними пригощаннями в банків перетворилася на своєрідне змагання. Про це повідомляє агентство Reuters.
Так невеликий місцевий Western Bank почав акцію, в рамках якої пропонує банку німецького пива Bitburger кожному клієнтові, який відкриває до 25 листопада місячний депозит на суму як мінімум 7,5 мільйона донгів ($385).
Вкладників інших в'єтнамських банків також намагаються заманити різними способами, у тому числі можливістю виграти або отримати поїздку до Європи, автомобіль, захисний шолом, простирадло або тонометр.
"Ми запропонували такий бонус напередодні свята Тет, оскільки кожен банк знаходить свій спосіб заманити клієнта", - сказав співробітник банку, розташованого в місті Кантхо на березі річки Меконг.
Перед Тетом, в'єтнамським Новим роком, який святкують у лютому, збільшується попит на готівку, оскільки компанії виплачують річні премії, а споживачі активно купують подарунки.
Нагадаємо, не гребують подібними акціями і в інших містах світу. З 8 вересня в російському Благовещенську місцевий банк пообіцяв п'ять кілограмів цукру пенсіонерам, що зробили вклад на суму від 30 тисяч рублів на термін не менше трьох місяців.
За матеріалами: Корреспондент.net
Поділитися новиною
Також за темою
Кількість небанківських фінустанов у серпні зменшилась — огляд НБУ
184 млрд грн економії: як «Дія» заощадила кошти українцям та державі
Гуманітарне розмінування: за рік в Україні очистили 3,4 тисячі гектарів сільгоспземель
У США медстрахування подорожчає рекордно за 15 років
Презентовано новий бюджетник Renault Clio 2026 (фото)
BMW представила електрокросовер iX3 (фото)