Щоб залучити інвестиції, країнам потрібен ребрендинг


Щоб залучити інвестиції, країнам потрібен ребрендинг

За часів конкуренції за фінансові ресурси країни повинні зробитися привабливими для капітальних інвестицій. Таке думка директора ЄБРР по Туреччині, Східній Європі, Кавказу і Центральній Азії Олів’є Декампа. За його словами, глобальна економіка виходить з кризи. Але в той же час в світі зростає конкуренція за фінансові ресурси, яку можуть виграти лише країни, що найбільш динамічно розвиваються. "Ми розуміємо, що виходимо з кризи, - підкреслив він. - Проте зростання не таке виразне, оскільки в світовій економіці міняються правила гри", - заявив він.

На думку Олів’є Декампа, рівень конкуренції за інвестиції між країнами після кризи лише зростатиме. "Кожен уряд повинен буде провести ребрендинг власної країни, зробити її привабливою для капітальних інвестицій. Необхідний кращий інвестиційний клімат. Інвестори - люди, а людям властиво вчитися на своїх помилках. Сьогодні вони мають бути мудрішими і обережнішими, правильно розподіляти ризики. Гроші і інвестиції - вибирають найбільш конкурентоздатну країну", - вважає Декамп. І країни повинні переконати інвесторів в тому, що їх країна варта їхньої уваги.

"Звичайно, країнам з найбільшими ресурсами легко залишатися привабливими. Але високі шанси мають і, хто реформується найдинамічніше", - відзначив він, навівши приклад Туреччини, уряд якої провів необхідні реформи і зробив серйозну заявку на залучення інвестицій.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua