Тігіпко виступає за повторний продаж "Луганськтепловоза"


Тігіпко виступає за повторний продаж "Луганськтепловоза"

Віце-прем'єр Сергій Тігіпко виступає за проведення повторного конкурсу з приватизації ВАТ "Холдингова компанія "Луганськтепловоз". Під час прес-конференції в Києві в п'ятницю він сказав: "Вихід простій: якщо ви - влада, робіть все прозоро. Потрібно робити відкритий конкурс".

Як повідомлялося, 21 вересня Господарський суд Києва задовольнив позов компанії "Мантар Холдинг Лімітед", визнав недійсною низку рішень Фонду держмайна України, що стосуються конкурсу з продажу 76% акцій ВАТ "ХК "Луганськтепловозу", фактично визнавши недійсними підсумки цього конкурсу.

Раніше "Брянський машинобудівний завод", що входить до структури російського "Трансмашхолдинга", виграв конкурс з приватизації 76,001% акцій ХК "Луганськтепловоз", запропонувавши за пакет 410 млн грн. Відповідне рішення було затверджене під час відкритого конкурсу у ФДМ України 15 червня 2010 року без зауважень з боку членів конкурсної комісії.

В свою чергу, недопущена до конкурсу компанія "Мантар Холдинг Лімітед" звернулась із позовом до Госпсуду Києва, вимагаючи визнати недійсними відразу декілька рішень ФДМ, що стосуються конкурсу, аж до договору купівлі-продажу пакету акцій цього підприємства, укладеного 22 червня 2010 року.

В той же час російська компанія так і не внесла гроші за придбаний пакет, які повинна була перевести частинами протягом двох місяців. Після закінчення терміну ФДМ почав нараховувати пеню, яка на початок вересня вже склала $3,5 млн.

Російська компанія, у свою чергу, пропонує ФДМ взаємозалік, вказуючи, що доручення розглянути цей варіант врегулювання суперечки відомству дав Кабінет міністрів.

Фонд, у свою чергу, 31 серпня в листі до покупця "Луганськтепловоза" запропонував розірвати угоду за спільною згодою. На думку ФДМ, "Брянський машзавод" має право протягом 20 днів (з моменту отримання повідомлення) заплатити за отримані акції підприємства і внести штрафні санкції за прострочення платежу, інакше договір буде розірваний в однобічному порядку.

Вперше 76% акцій "Луганськтепловоза" було продано "Брянському машзаводу" в 2006 році за 292,5 млн грн. Після цього конкурс був визнаний недійсним, і в 2009 році акції були повернені державі. В той же час гроші за продаж ФДМ підприємству не повернув. Після оголошення нового конкурсу 31 березня 2010 року власником знов став "Брянський машзавод", що запропонував за "Луганськтепловоз" 410 млн грн.

"Лугансктепловоз" випускає магістральні і маневрові тепловози, дизель- і електропоїзди, трамваї, поворотні круги, запчастини для залізничного транспорту. Підприємство вважає ТМХ "ідеальним інвестором", завдяки якому на підприємстві розміщені замовлення на виробництво тепловозів.

"Трансмашхолдинг" - найбільший в РФ виробник рухомого складу для залізниці і метро. Підприємства ТМХ розташовані в Санкт-Петербурзі, Брянську, Пензі, Московській, Ростовській і Тверській областях. Об'єм продажів компанії в 2009 році склав 71 млрд рублів. Основними акціонерами The Breakers Investments, за неофіційними даними, є співвласники "Кузбассразрезугля" Іскандер Махмудов і Андрій Бокарев, структури "ТрансГрупп АС" і ВАТ "Російські залізниці". Блокпакет The Breakers готується придбати французький Alstom.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Також з цієї теми
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua