"Ъ": "Київ" хочуть залишити для малих потреб — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": "Київ" хочуть залишити для малих потреб

Казна та Політика
641
Вчора містобудівна рада Києва розглянула проект реконструкції аеропорту "Київ" (Жуляни). Згідно з проектом планується подовжити злітно-посадочну смугу, побудувати новий триповерховий термінал і майже втричі збільшити пропускну спроможність аеропорту. Члени ради вирішили відправити проект на доопрацювання. На їхню думку, аеропорт в межі міста повинен використовуватися для потреб малої авіації, для чого необов'язково збільшувати смугу і будувати термінал.
Проект реконструкції аеропорту "Київ" (Жуляни) на вчорашньому засіданні містобудівної ради Києва представляла головний архітектор проекту Тетяна Григорова. За її словами, перші три черги проекту передбачають реконструкцію злітно-посадочної смуги, яку планується подовжити з 1,9 до 5,2 км., будівництво триповерхового міжнародного терміналу аеропорту площею 14,3 тис. кв. м, а також реконструкцію старої будівлі аеровокзалу, вартість якої заздалегідь оцінюється в 200 млн грн.
Нагадаємо, міська влада готова профінансувати ці роботи з бюджету в обсязі 41,5 млн грн. На четвертому і п'ятому етапах розробники пропонують забезпечити аеропорт транспортними і інженерними комунікаціями.
Після реконструкції старий термінал забезпечуватиме лише внутрішні рейси, а пропускна спроможність аеропорту збільшиться з 120 до 320 пасажирів на годину. На новій привокзальній площі планується звести торгівельний, офісний і готельний комплекси, а також дві автостоянки більш ніж на 200 машиномісць. Крім того, до аеропорту пропонується прокласти автомагістраль, продовживши для цього вулицю Кіровоградську.
8 липня Київрада за результатами проведеного конкурсу передала майновий комплекс аеропорту "Київ" (Жуляни) в оренду на 49 років компанії "Майстер-Авіа". Голосування проходило в прискореному режимі і без попереднього обговорення, внаслідок чого деякі депутати так і не зрозуміли, за що голосували. Повної інформації про переможця конкурсу не мали в своєму розпорядженні ні депутати, ні керівництво аеропорту, хоча компанія "Промсоцрозвиток" (належить російському бізнесмену Віктору Вексельбергу), яка програла в конкурсі, пропонувала для Києва кращі умови оренди (останній раз Ъ повідомляв про це 9 липня).
Плани реконструкції викликали роздратування у членів містобудівної ради, на думку яких аеропорт в межі міста повинен використовуватися виключно для потреб малої авіації.
- Зрозуміло, що новий термінал назвали міжнародним лише через Євро-2012. Але що буде потім? Тут же немає жодної розрахункової бази! Якщо аеропорт пристосовується для малої авіації, для польотів бізнесменів, навіщо така злітна смуга, навіщо готелі і офіси? - дивувався керівник проектної організації "експрес-проект" Віктор Судоргін.
- Проекти для потреб приватної авіації виглядають зовсім інакше: кожна приватна компанія зазвичай використовує власний невеликий термінал, - підтримав його архітектор проектної організації "Проектні системи ЛТД" Андрій Миргородський.
У головного архітектора Києва Сергія Целовальника проект реконструкції аеропорту також викликав здивування. - Коли в місті не вистачає площ для житлового будівництва, ми будемо змушені через шум додатково обмежити можливості забудови. Крім того, аеропорт небезпечний, - заявив Целовальник. За його словами, після завершення Євро-2012 аеропорт протягом декількох років має бути повністю виведений за межу міста.
Підсумком засідання стало повернення проекту на доопрацювання. За пропозицією начальника служби "Київдержекспертиза" Анатолія Кармінського замовник проекту - комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт 'Київ'" - повинен представити звідний генеральний план всіх етапів реконструкції.
Втім, присутнього на засіданні заступника директора КП "Міжнародний аеропорт 'Київ'" Сергія Спатаря це не збентежило. "У нас такі плани готові по кожній черзі, залишилося лише звести їх в один", - повідомив він. За його оцінками, для реконструкції буде достатньо року. Спатар також відзначив, що планування будівель терміналів дозволяє в разі винесення аеропорту за межі Києва перепрофілювати їх в торгівельно-розважальні заклади або адміністративні установи.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас