SEC звинуватили штат Нью-Джерсі у шахрайстві з муніципальними бондами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

SEC звинуватили штат Нью-Джерсі у шахрайстві з муніципальними бондами

Казна та Політика
153
Комісія з цінних паперів і бірж (SEC) США звинуватила штат Нью-Джерсі в шахрайських діях з цінними паперами, включаючи введення інвесторів в оману і замовчування важливої інформації з випусках муніципальних бондів штату на мільярди доларів.
Зокрема, влада штату "забула" повідомити інвесторам про недофінансування в двох найбільших пенсійних фондах, говориться в повідомленні SEC.
Нью-Джерсі став першим штатом США, який SEC звинуватила в порушенні федеральних законів про цінні папери. Владі Нью-Джерсі вдалось укласти мирову угоду з SEC без виплати штрафу або визнання провини. Судові витрати також були невеликими - юрфірма Fried, Frank, Harris, Shriver & Jacobson LLP виставила владі штату рахунок на $7,9 млн.
Проте експерти вважають, що "справа Нью-Джерсі" - лише перша ластівка, і незабаром SEC візьметься і за інші штати.
За період з серпня 2001 року по квітень 2007 року влада штату Нью-Джерсі розмістилв 79 випусків муніципальних бондвв на загальну суму $26 млрд. Проспекти емісії створювали в інвесторів помилкове враження, що фінансування двох крупних пенсійних фондів - Teachers' Pension and Annuity Fund (TPAF) і Public Employees' Retirement System (PERS) - було адекватним, тоді як насправді штат не міг забезпечити їх роботу без підвищення податків або скорочення деяких послуг. В результаті інвестори не могли належним чином оцінити фінансове становище штату і вплив недофінансування пенсійних фондів на його бюджет.
"Всі емітенти муніципальних цінних паперів, включаючи штати, зобов'язані надавати інвесторам необхідну інформацію для оцінки істотних ризиків. Штат Нью-Джерсі не дав інвесторам в муніципальні папери рівних можливостей, утримавши і подавши в помилковому світлі важливу інформацію про своє фінансове становище", - стверджує глава відділу правозастосування SEC Роберт Хузамі, слова якого наводяться у повідомленні відомства.
Регулювання емісії боргових зобов'язань штатів і органів самоврядності в США набагато м'якше, ніж аналогічні правила для корпорацій. Наприклад, з 1975 року SEC не може вимагати від них надання емісійних документів до розміщення бондов, як це повинні робити публічні компанії. Крім того, федеральне законодавство не накладає на держемітентів обов'язку дотримуватись стандартів бухгалтерського обліку. Розкриття інформації штати проводять не безпосередньо, а через банки, які організовують розміщення їх цінних паперів.
Регулятори довгий час намагалися боротися з таким станом речей, оскільки дуже м'яке регулювання створює зайві ризики на ринку муніципальних облігацій, обсяг якого в США перевищує $2,8 трлн. Поки ці спроби були безрезультатними, але після "справи Нью-Джерсі" ситуація може змінитися, зазначив юрист McDermott Will & Emery LLP Стів Скоулз, який раніше працював у SEC.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас