У МЗС розповіли на що витратять кошти на покращення іміджу України — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У МЗС розповіли на що витратять кошти на покращення іміджу України

Казна та Політика
353
Співробітники Міністерства закордонних справ України розповіли, що конкретно має на увазі кампанія із поліпшення іміджу України і хто проконтролює виділені Кабміном 9,2 млн гривень, пише "Сегодня".
Як повідомлялося раніше, український уряд затвердив порядок використання в 2010 році коштів, передбачених в Державному бюджеті для фінансової підтримки забезпечення міжнародного позитивного іміджу України, розпорядником яких є МЗС.
Як уточнили в Кабміні, виділена сума складає 9,2 млн грн. "Ідея показати світу нашу країну з кращого боку, аби залучити інвесторів і туристів з-за кордону, виникла ще в 2004 році, коли президентом був Леонід Кучма, а країна була на підйомі. Але тоді втілити в життя її не встигли, - розповів прес-секретар прем'єра Віталій Лук'яненко. - Фактично ця програма поновилася з 2007 року, але вона хронічно не виконувалася. Були постійні скандали, гроші, виділені на рекламу країни, зникали. Звичайно, зараз грошей виділено небагато, але це реальні гроші. Їх проконтролює КРУ і Рахункова палата".
Заступник директора департаменту інформаційної політики МЗС Сергій Саєнко розповів, що до середини вересня пропонується видати два фотоальбоми (наклад до 1000 шт.) один з яких розповість про нашу країну загалом, а інший рекламуватиме туристичні пам'ятки України, її привабливість для бізнесу. Їх роздаватимуть послам, міністрам та іншим високопоставленим гостям країни. Також протягом 2-3-х найближчих місяців знімуть і пустять в ефір 3-хвилинний ролик під умовною назвою "Пізнайте Україну" (його планують показувати на відомих світових каналах новин Euronews, CNN та інших), а також 15-хвилинний відеофільм про нашу країну для презентації на виставках, конференціях, ярмарках.
Частина коштів піде на підтримку веб-сайтів МЗС і дипустанов за кордоном - на них розмістять інформацію про Україну на іноземних мовах. Враховуючи, що грошей виділено небагато, в МЗС сподіваються і на допомогу спонсорів.
За останні декілька років Україна отримала дуже негативний імідж, вважає керівник Центру туристичної інформації Володимир Царук: "Скрізь прийнято вважати, що Україна постраждала від кризи найбільше, стала дуже бідною країною. На це наклалася постійна боротьба між екс-президентом і екс-прем'єром, мітинги. А їхати до нестабільної країни і витрачати там гроші ніхто не хоче. До того ж Україна, як погано вивчений острів: туристичних карт, буклетів, інтернет-порталів англійською майже немає, а ті, що є, стосуються лише крупних міст".
Зазначимо, донецькі чиновники під час підготовки до Євро-2012 провели переговори з відомим дизайнером Артемієм Лебедєвим.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас