"Ъ": Ан-148 - геть від України — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": Ан-148 - геть від України

3381
Про те, що Росія запропонувала Україні розглянути питання заміни запорізьких двигунів Д-436-148 на літаках Ан-148 двигунами SaM146 виробництва російського НВО "Сатурн" і французькою Snecma, вже повідомлялося раніше. Це питання обговорювалося на засіданні російсько-української робочої групи з питань співпраці в авіапромисловості 26 червня в Москві.
Авіакомпанія "Росія" вирішила передати літак Ан-148 Воронезькому авіазаводу (ВАБО) для вивчення можливості використання російсько-французького двигуна SaM146 на літаку Ан-148, повідомило агентство "Українські новини" із посиланням на прес-службу лізингової компанії "Ільюшин Фінанс Ко". До 25 вересня проводитиметься порівняння характеристик російсько-французького і українського двигунів. У "Ільюшин Фінанс Ко" уточнили, що літак прибуде на ВАБО сьогодні. У прес-службі ДП "Антонов" розповіли, що знають про плани "Ільюшин Фінанс До". Прес-секретар підприємства Оксана Трофимчук заявила, що установка нового двигуна вимагає згоди розробника. Від детальніших коментарів вона відмовилася.
Президент "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв вважає такий поворот подій тиском на підприємство: "Росія хоче, щоб ми знизили вартість двигуна, але цього не станеться, тому що у нас сертифікована продукція і є попит". За словами Богуслаєва, ВАБО не може здійснювати розробки без схвалення "Антонова". До того ж в Росії SaM146 має пройти сертифікацію.
Представник російської Об'єднаної двигунобудівельної корпорації (ОДК) відзначає, що тестування може проводитися і без згоди заводу "Антонова". Проте, за словами директора Центру політичного і економічного аналізу Олександра Кави, установка SaM146 вимагає сертифікації, а для цього необхідна згода розробника. "Втім, якщо Росія захоче отримати згоду, а 'Антонов' відмовить, то вони знайдуть важелі в уряді і швидко домовляться", - вважає партнер юрфірми "Ільяшев і партнери" Роман Марченко.
Олександр Кава додає, що у випадку якщо сторони домовляться про випробування нового двигуна, буде необхідно створити новий пілон (опора, на яку кріпиться двигун), що вимагає великих коштів і може зайняти рік-півтора. "Для будь-яких сертифікацій і нових розробок потрібні кошти, а в 'Антонова' їх немає. Якщо ВАБО готове профінансувати, українське підприємство не буде проти", - говорить Роман Марченко.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас