0 800 307 555
Finance.ua розвивається і оновлює головну
Finance.ua - це не тільки стрічка новин. Ми вкладаємо багато сил у створення сервісів порівняння кредитів, депозитів і банківських карт. А наша редакція публікує багато путівників по вибору фінансових послуг і розповідає як не переплачувати.
Щоб показати все це читачам, ми винайшли головну сторінку сайту заново.

Перевищив - не обов'язково порушив


Перевищив - не обов'язково порушив

Кілька порад щодо спілкування з інспектором ДАІ

"Навіть якщо вас зупинив інспектор ДАІ і пред'явив свідчення радара, вказуючі на порушення швидкісного режиму, це ще не привід готуватися до оплати штрафу", - стверджує відомий правозахисник, автор бестселера "100 аргументів проти штрафів ДАІ" Володимир Караваєв.

По-перше, відповідно до з п. 12.10 ПДР, додаткові обмеження швидкості руху автомобілів можуть бути встановлені виключно в разі проведення дорожніх робіт разом із застережливим знаком "Дорожні роботи". Зона дії обмежуючих знаків не може перевищувати два кілометри.

По-друге, відповідно до вимоги державного стандарту, знаки "Обмеження максимальної швидкості" не можуть встановлювати швидкість менш ніж на 20 км/г по відношенню до попередньої ділянки. Таким чином, для введення режиму обмеження швидкості необхідно встановити декілька знаків.

Наприклад, поза населеними пунктами дозволена швидкість становить 90 км/г. За необхідності в обмеженні швидкості до 50 км/г спочатку має бути встановлений знак, що обмежує рух до 70 км/г, і лише після цього - 50 км/г.

По-третє, у низці випадків водій може не побачити дорожній знак. Це призведе до ненавмисного порушення введеного швидкісного режиму, наприклад, при випередженні автобуса або вантажівки.

Для уникнення подібної ситуації шоста стаття міжнародної Віденської конвенції "Про дорожні знаки і сигнали" свідчить: "Будь-який знак, встановлений обабіч дороги, відповідного напряму руху, має бути повторений над проїжджою частиною або на протилежному боці дороги, якщо місцеві умови такі, що цей знак може не бути вчасно помічений водіями транспортних засобів, для яких він призначений".

Це означає, що якщо на дорозі з двома смугами для руху в одному напрямі знак не був продубльований, захист водія повинен будуватися на простому доказі того, що він фізично не міг виконати вимоги "невидимого" знаку.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua
Опитування