0 800 307 555
0 800 307 555

Експерти: Збільшення податку на рекламу обвалить ринок

358
Підвищення податку на рекламу створить безліч проблем як самим рекламним компаніям, так і ЗМІ, в яких ця реклама розміщується. Таку думку одностайно висловили сьогодні в Києві всі учасники круглого столу "Наслідки збільшення ставки податку на рекламу".
Влада має намір збільшити податки на рекламу в десятки разів. Нагадаємо, згідно з проектом закону про внесення змін до деяких законодавчих актів, який зараз обговорюється в Кабінеті міністрів і в парламенті, податок на рекламу на телебаченні зросте з 0,5% від вартості послуги, до 21%. Податок на рекламу в друкованих ЗМІ – до 15%, на рекламу на зовнішніх носіях (борди і лайтбокси) – до 9%, а на рекламу на радіо – до 3%. Крім того, пропонується оподатковувати будь-яку згадку інформації про спонсора того чи іншого проекту, і будь-яке зображення символу його товарів і послуг.
"Творці законопроекту розраховують отримати від нововведень мільярд гривень, враховуючи обсяг рекламного ринку за минулий рік, і прогнози на цей рік. Проте вони не розуміють, що внаслідок цього закону рекламний ринок може значно скоротитися, а відповідно, ні про які прибутки до бюджету мови бути не може", - вважає керівник Центру законодавчих ініціатив Незалежної асоціації телерадіомовців Ольга Большакова.
На думку директора рекламного агентства Nostra Communication Дмитра Кутового, рекламний ринок обвалиться на 40% лише за рахунок відходу з нього невеликих рекламодавців, які не зможуть доплачувати за свою рекламу 15-21%.
Менше рекламуватимуться і крупні компанії. "Затверджені бюджети на рекламу на цей рік ніхто не збільшуватиме. Скоріше навіть зменшать, зіткнувшись з таким податковим пресом", - передбачає директор по зв'язках з громадськістю Coca-Cola Ukraine Ltd Олеся Жулинська.
В результаті, прогнозує член Нацради з питань телебачення і радіомовлення Тетяна Лєбєдєва, сильно постраждають ЗМІ, які левову частку своїх доходів отримують від реклами. Якщо зміни до законодавства про рекламу будуть прийняті, деякі друковані ЗМІ і невеликі телеканали просто не виживуть і закриються до кінця року, прогнозує експерт.
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас